To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Koleczkowo: Najem pojazdów przemysłowych z obsługą operatorską
Numer ogłoszenia: 109354 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95060 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem pojazdów przemysłowych z obsługą operatorską.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu pojazdów przemysłowych wraz z obsługą operatorską do prac na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 - 207 Koleczkowo. Zamawiający wykorzysta przedmiot najmu w trakcie realizacji zamówienia do działań związanych z rekultywacją kwatery składowej B1, polegających na: a) przykryciu wierzchowiny i skarp kwatery warstwą wyrównawczo-przesłonową; b) przykryciu wierzchowiny skarp kwatery warstwą ochronno-izolacyjną materiału półprzepuszczalnego o grubości 0,45-0,50m (gliny piaszczyste, piaski gliniaste, ziemia); c) przykryciu skarp kwatery warstwą glebotwórczą (0,5m) oraz kompostu z odpadów zielonych i gleby; d) przykryciu korony kwatery warstwą glebotwórczą (2m) oraz kompostu z odpadów zielonych i gleby. Przedmiot najmu będzie wykorzystywany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 18:00 z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający przewiduje wykorzystanie przedmiotu najmu również w soboty - według swego uznania w zależności od warunków atmosferycznych lub swoich bieżących potrzeb. Faktyczny czas wykorzystania przez Wykonawcę Pojazdów w okresie realizacji zamówienia będzie odnotowany w tzw. Dzienniku Najmu obejmującym faktyczny czas wykorzystania tj. pracy każdego wynajętego pojazdu. Dziennik ten prowadzony będzie przez osobę wskazaną przez Zamawiającego, a wpisy w nim dokonywane potwierdzane przez przedstawiciela Wykonawcy w dniu w którym dany pojazd był wykorzystany przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt paliwo dla Pojazdów w sposób zapewniający terminowość i ciągłość jego wykorzystania zgodnie z umową. Wykaz pojazdów przemysłowych objętych przedmiotem zamówienia: 1) Wywrotka - 3 szt., z przeznaczeniem do transportu ziemi i stabilizatu na wierzchowinę kwatery B1 2) Koparka do załadunku pojazdów - 1szt., z przeznaczeniem do załadunku ziemi na wywrotki oraz załadunku stabilizatu 3) Koparka typu Long - 1szt., z przeznaczeniem do pracy na kwaterze składowej B1 znajdującej się na terenie Zamawiającego przy formowaniu obwałowań oraz przemieszczaniu mas ziemnych i stabilizatu 4) Spychacz - 1 szt., z przeznaczeniem do pracy na kwaterze składowej B1 znajdującej się na terenie Zamawiającego przy formowaniu obwałowań oraz przemieszczaniu mas ziemnych, stabilizatu oraz kształtowania wierzchowiny kwatery. Ad.1 Przewidywany czas pracy wszystkich trzech wywrotek wynosi min 850 mth (motogodzin). Oferowane wywrotki mają być wywrotkami cztero-osiowymi. Odległość transportu wynosi około 1000 m. Uwaga: Minimalna ładowność każdej Wywrotki - 14 m3 Ad.2 Przewidywany czas pracy koparki do załadunku pojazdów wynosi min 350 mth (motogodzin). Uwaga: Minimalna pojemność łyżki - 1,8 m3 Ad.3 Przewidywany czas pracy koparki typu Long wynosi min 600 mth (motogodzin). Uwaga: Minimalny zasięg na poziomie gruntu -18 m Ad.4 Przewidywany czas pracy Spychacza wynosi min 500 mth (motogodzin). Spychacz ma być wyposażony w gąsienice typu błotniak Uwaga: Ciężar Spychacza - minimum 14 ton - maksymalnie 16 ton. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013.907 z późn. zmianami). Przewidując prawo opcji, Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia czasu wykorzystania pracy przedmiotu najmu - Pojazdów [ilości motogodzin], nie więcej niż o 20 procent dla każdego z Pojazdów, po cenach podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji gdy będzie to uzasadnione koniecznością wykonania dalszych prac rekultywacyjnych na kwaterze B1. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać umowy ubezpieczenia na kwotę 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00 na 100) dla następujących wypadków, które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: a) szkody w robotach, urządzeniach i materiałach; b) szkody w sprzęcie; c) szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego powstałe w związku z wykonywaniem umowy; d) nieszczęśliwe wypadki; e) szkody osób trzecich. Umowy i polisy ubezpieczenia wraz z dowodami opłacania składek Wykonawca dostarczy przedstawicielowi Zamawiającego wskazanemu w umowie w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących na terenie zakładu Zamawiającego przepisów BHP, ppoż., regulaminów oraz wymagań systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z PN-EN ISO 14001:2005, które dostępne są w biurze Zamawiającego w Łężycach Al. Parku Krajobrazowego 99..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLDAR Dariusz Likszo, ul.Żuławska 41, 80-059 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 465247,50
Oferta z najniższą ceną: 465247,50 / Oferta z najwyższą ceną: 465247,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





