eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StęszewUsługi pocztowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Stęszew: Usługi pocztowe
Numer ogłoszenia: 109297 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Usługi pocztowe. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Stęszew w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek oraz ich zwrotów, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z przepisami: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2012 poz 1529), 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U.2004 nr 5 poz. 34 ze zm.), 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego. (Dz.U.2003 nr 183 poz. 1795 ze zm.), 4) międzynarodowych przepisów pocztowych, 5) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem postępowania, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe rejestrowane i nie rejestrowane, gdzie przesyłka rejestrowana to przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczona za pokwitowaniem odbioru do 2.000 g (Gabaryt A i B): 1) zwykłe ekonomiczne - przesyłka listowa nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, 2) zwykłe priorytetowe - przesyłka listowa nie rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, 3) wartościowe ekonomiczne (z zadeklarowaną wartością) - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii za których utratę , ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości podanej przez Zamawiającego wartości przesyłki 4) polecone ekonomiczne - przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, 5) polecone priorytetowe - przesyłka listowa rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, 4.Potwierdzenie odbioru - jest to usługa dodana do przesyłek rejestrowanych polegająca na doręczeniu nadawcy formularza z pokwitowaniem odbioru przesyłki przez adresata. 5. Przez przesyłki rejestrowane będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki do 2.000 g zawierające rzecz przyjętą w celu przemieszczenia i doręczenia: 1) ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, 2) priorytetowe - przesyłki rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii, 6. Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. 7. Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 8. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym, oznacza to obrót na terenie krajów europejskich (łącznie z całą Rosją , Cyprem i Izraelem). 9. Druk bezadresowy- to ulotka z informacją pisemną lub graficzną, wykonana w więcej niż w jednym egzemplarzu, przesyłane bez danych identyfikujących adresata (tj. nazwa i adres). Zestawienie zakresu rzeczowego usług: I) OBRÓT KRAJOWY a) przesyłki zwykłe - EKONOMICZNE: gabaryt A do 350 g 4150 sztuk gabaryt A od 350 do 1000 g 1 sztuka gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka gabaryt B do 350 g 1 sztuka gabaryt B od 350 do 1000 g 1 sztuka gabaryt B ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka - PRIORYTETOWE: gabaryt A do 350 g 35 sztuk gabaryt A od 350 do 1000 g 1 sztuka gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka gabaryt B do 350 g 1 sztuka gabaryt B od 350 do 1000 g 1 sztuka gabaryt B ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka b) przesyłki listowe wartościowe - EKONOMICZNE: gabaryt A do 350 g 7 sztuk gabaryt A od 350 do 1000 g 1 sztuka gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka opłata za wartość 50,00 7 sztuk opłata za wartość 100,00 1 sztuka gabaryt B do 350 g 1 sztuka gabaryt B od 350 do 1000 g 1 sztuka gabaryt B ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka opłata za wartość 50,00 1 sztuka opłata za wartość 100,00 1 sztuka c) przesyłki polecone - EKONOMICZNE: gabaryt A do 350 g 17800 sztuk gabaryt A od 350 do 1000 g 41 sztuk gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 3 sztuki gabaryt B do 350 g 10 sztuk gabaryt B od 350 do 1000 g 26 sztuk gabaryt B ponad 1000 do 2000 g 19 sztuk - PRIORYTETOWE: gabaryt A do 350 g 237 sztuk gabaryt A od 350 do 1000 g 3 sztuki gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka gabaryt B do 350 g 4 sztuki gabaryt B od 350 do 1000 g 6 sztuk gabaryt B ponad 1000 do 2000 g 2 sztuki d) paczki - EKONOMICZNE: gabaryt A do 1 kg 1 sztuka gabaryt A ponad 1 do 2 kg 1 sztuka gabaryt A ponad 2 do 5 kg 4 sztuki gabaryt A ponad 5 do 10 kg 1 sztuka gabaryt B do 1 kg 1 sztuka gabaryt B ponad 1 do 2 kg 1 sztuka gabaryt B ponad 2 do 5 kg 1 sztuka gabaryt B ponad 5 do 10 kg 1 sztuka - PRIORYTETOWE: gabaryt A do 1 kg 1 sztuka gabaryt A ponad 1 do 2 kg 1 sztuka gabaryt A ponad 2 do 5 kg 1 sztuka gabaryt A ponad 5 do 10 kg 1 sztuka gabaryt B do 1 kg 1 sztuka gabaryt B ponad 1 do 2 kg 1 sztuka gabaryt B ponad 2 do 5 kg 1 sztuka gabaryt B ponad 5 do 10 kg 1 sztuka e) potwierdzenie odbioru do krajowych usług 17651 sztuk g) przesyłki kurierskie koperta firmowa do 1 kg 1 sztuka II) OBRÓT ZAGRANICZNY a) przesyłki listowe nierejestrowane - EKONOMICZNE do 50 g 5 sztuk ponad 50 do 100 g 1 sztuka ponad 100 do 350 g 1 sztuka ponad 350 do 500 g 1 sztuka ponad 500 do 1000 g 1 sztuka ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka - PRIORYTETOWE gabaryt A do 50 g 4 sztuki gabaryt A ponad 50 do 100 g 1 sztuka gabaryt A ponad 100 do 350 g 1 sztuka gabaryt A ponad 350 do 500 g 1 sztuka gabaryt A ponad 500 do 1000 g 1 sztuka gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka b) przesyłki polecone - EKONOMICZNE gabaryt A do 50 g 5 sztuk gabaryt A ponad 50 do 100 g 1 sztuka gabaryt A ponad 100 do 350 g 1 sztuka gabaryt A ponad 350 do 500 g 1 sztuka gabaryt A ponad 500 do 1000 g 1 sztuka gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka - PRIORYTETOWE gabaryt A do 50 g 3 sztuki gabaryt A ponad 50 do 100 g 1 sztuka gabaryt A ponad 100 do 350 g 1 sztuka gabaryt A ponad 350 do 500 g 1 sztuka gabaryt A ponad 500 do 1000 g 1 sztuka gabaryt A ponad 1000 do 2000 g 1 sztuka c) potwierdzenie odbioru do zagranicznych usług 8 sztuk.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego,

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.12.20.00 - Wewnętrzne biurowe usługi pocztowe i kurierskie 64.13.00.00 - 64.13.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 1.. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Na dowód spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2. Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wynagrodzenie całkowite - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) wynagrodzenie jednostkowe - w przypadku, gdy zmiana wynagrodzenia nastąpi na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. W przypadku zmiany cen za usługi pocztowe, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie Zamawiającemu nowy cennik oraz zmieniony Załącznik nr 1 do niniejszej umowy, 3) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 3. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych adresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego, 2) zamiana ilości poszczególnych usług pocztowych z zastrzeżeniem, że zamiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia całkowitego Wykonawcy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej i zgody obu stron. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznanska 11 ( po uprzednim zamówieniu ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew ul. Poznanska 11 pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.