To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-23
Gdańsk: REMONT BUDYNKU I OGRODZENIA DOMU STUDENCKIEGO NR 7 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 111
Numer ogłoszenia: 109249 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49555 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU I OGRODZENIA DOMU STUDENCKIEGO NR 7 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 111.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7; 45442100-8; 45111300-1; 45400000-1; 45410000-4; 45260000-7; 45111200-0; 45233140-2; 45342000-6. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku i ogrodzenia Domu Studenckiego Nr 7 Uniwersytetu Gdańskiego położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 111. 3.W ramach robót należy wykonać: 1) malowanie III piętra (pokoje, p. pokoje, kuchnie, łazienki, korytarz i klatka schodowa od poziomu II piętra wraz z balustradą schodową): a) odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie, b) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, c) zagruntowanie malowanych podłoży, d) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą lateksową o wysokiej odporności na zmywanie w jasnym kolorze z przygotowaniem podłoża, e) malowanie rur w kolorze ścian, f) oczyszczenie i pomalowanie balustrady klatki schodowej od poziomu II piętra wraz z pochwytami, g) przenoszenie mebli w celu dotarcia do malowanych powierzchni; 2) malowanie elewacji budynku: a) zbicie luźnych fragmentów ścian i ich uzupełnienie zgodnie z warstwami wykończeniowymi, b) zmycie (czyszczenie) powierzchni ścian, c) gruntowanie, d) malowanie elewacji farbami fasadowymi akrylowymi w kolorach zgodnych z istniejącymi (farby powinny posiadać w swym składzie chemicznym dodatki przeciwgrzybiczne), e) wyczyszczenie powierzchni elementów stalowych konstrukcji schodów zewnętrznych i ich pomalowanie farbami ftalowymi, f) wyczyszczenie i pomalowanie balustrad schodowych i balkonowych; 3) uzupełnienie orynnowania i wymiana zniszczonych jego fragmentów i deszczowych rur spustowych; 4) uzupełnienie i wymiana luźnych i pękniętych elementów elewacji wykończonej płytkami oraz zafugowanie pustych fragmentów szczelin spoinowych; 5) uzupełnienie posadzek gresowych przed wejściami do budynku (wraz z fugowaniem pustych szczelin spoinowych); 6) wymiana gresu na schodach wejścia głównego do budynku - gres antypoślizgowy o klasie minimum R 11 specjalny do wykładania schodów; 7) demontaż starego i wykonanie nowego ogrodzenia od strony ulicy Armii Krajowej wraz bramą i furtką (wyposażone we wszystkie, kompletne elementy zamknięć); 8) wykonanie pełne (w miejscach gdzie jej nie ma) oraz wymiana i uzupełnienie zniszczonej opaski z płyt chodnikowych wokół budynku; 9) wykonanie ścieżki dojazdowej do piwnicy na zjeździe do garażu dla wózków transportowych; 10) wykonanie robót w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych. 4.Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące: np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, pomiarowe, obsługa geodezyjna, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien po zakończonych robotach malarskich, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5.Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót, 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane, 3) Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, 4) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wszystkich szkód powstałych w obiekcie na skutek prowadzonych robót oraz doprowadzenia miejsc, z których będzie korzystał w trakcie prac, do stanu nie gorszego niż jaki zastał (również w zakresie estetyki), 5) Wykonawca nie ponosi kosztów dostawy mediów (woda, energia). 6.Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. 7.Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i inspektorem nadzoru. 8.Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 9.Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 10.Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11.Wymagana gwarancja: co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.26.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2, 45.34.20.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bogusław Nadolski Nad Bud Bogusław Nadolski, Rębiechowo, ul. Barniewicka 61, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234697,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196354,66
Oferta z najniższą ceną: 182471,87 / Oferta z najwyższą ceną: 306785,64
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





