Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Gorzów Wielkopolski: Dostawa jednego samochodu służbowego
Numer ogłoszenia: 109141 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, fax 095 7224188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednego samochodu służbowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednego samochodu służbowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24, u.1 i u.2, spełniający wymogi zawarte w art.22, u.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki zawarte w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 2). 3. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta i składania oświadczeń woli (załącznik nr 3). 4. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojewodalubuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, pokój 614.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:00, miejsce: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, pokój 614.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą "Remont budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z zabezpieczeniem infrastruktury w sytuacji kryzysowej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





