eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa druków sądowych



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Poznań: dostawa druków sądowych
Numer ogłoszenia: 109070 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 647300, 6473425, fax 061 6473326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa druków sądowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zmówienia jest sukcesywna dostawa druków sądowych, kopert, kopert ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, repertorium, okładek, okładek - skoroszytów z wąsami, akt zawieszkowych, akt i dokumentów księgi wieczystej. 2. Dokładny wykaz druków sądowych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość wglądu do wzorów druków z pozycji: 13, 15, 17, 20, 25. Wzory druków można przeglądać w godzinach urzędowania Sądu w siedzibie Zamawiającego - ul. Młyńskiej 1a, pok. 118, 4.Określone w załączniku nr 3 ilości druków sądowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5.Dostawca przekaże całą partię druków sądowych zgodnie z wykazem rodzajowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. 6.Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 7.Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faxu w godzinach pracy Sądu tj. pomiędzy 800 - 1530. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania. 8.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy do siedziby Zamawiającego (magazyn sądowy - pomieszczenie piwniczne).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.85.21.00 - Okładki na akta Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.21.00 - Okładki na akta Oryginalny kod CPV: 22.96.00.00 - Pozostałe druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.80.00 - Pozostałe druki Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000 zł 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu na rachunek bankowy nr 11 1060 0076 0000 4014 6006 9820 - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Sposób przekazania - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Zwrot wadium nastąpi - zgodnie z art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 1.2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 3, 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 1.4 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. 1.5 Dokument wskazujący osobę do reprezentowania składającego ofertę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (listy referencyjne) - załącznik nr 5. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 150.000 zł każda. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć próbki oferowanych towarów. Nie dołączenie do oferty którejkolwiek z wymaganych próbek lub złożenie próbki nie odpowiadającej w/w wymaganiom spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 Ustawy Pzp - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Poznaniu ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań Na wniosek Wykonawcy specyfikacja istotnych warunków zamówienia może zostać wydana w siedzibie Zamawiającego pok. 118 w godz. 900 - 1300.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy przesłać/ złożyć do dnia 9.07.2007 do godz. 9.00 na adres Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, I piętro - pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.