Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Olsztynek: Remonty budynków szkół i przedszkoli w okresie ferii letnich 2014 r.
Numer ogłoszenia: 109015 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku , ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, faks 089 5194468.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.olsztynek.pl/m,9965,p,9965.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków szkół i przedszkoli w okresie ferii letnich 2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nowych posadzek z wykładzin obiektowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż parapetów (podokienników) wewnętrznych i zewnętrznych, rozbiórka metalowych konstrukcji boksów szatni, wykonanie nowych metalowych przegród, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie robót murarskich i malarskich oraz wymiana opraw oświetleniowych w szatniach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.olsztynek.pl/m,9965,p,9965.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi gruntowny remont (zlokalizowanych w piwnicach budynku głównego) szatni dla uczniów. Rozbiórce ulega całość metalowych konstrukcji boksów szatni i istniejące przegrody metalowe na obu końcach korytarza. W 17 boksach szatni należy wymurować ściany działowe, a na wejściach do boksów wykonać przegrody metalowe z furtkami (16 szt.) i osadzić skrzydło drzwiowe (1 szt.). Na korytarzu głównym szatni należy wykonać 2 nowe przegrody metalowe. Zamawiający ustalił schematy wszystkich przegród w załącznikach do SIWZ. Poza tym do wykonania są gładzie gipsowe i roboty malarskie. Modernizacji ulega instalacja centralnego ogrzewania i oświetlenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nowych posadzek z wykładziny obiektowej typu Tarket-Granit, Gamrat-Norma lub równoważnych, na korytarzach głównych parteru i I piętra (łącznie 221 m2). Na korytarzu porteru należy wykonać ściankę działową i osadzić w niej drzwi dymoszczelne o szerokości 0,9 metra. Natomiast na piętrze budynku w istniejącej ściance działowej należy powiększyć otwór i zamontować drzwi dymoszczelne jw. Do wykonania są również drobne roboty malarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja Gimnazjum w Olsztynku ul. Górna 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wymianę 24 okien drewnianych skrzynkowych (wszystkie o wymiarach 1580 x 1960 mm) na okna drewniane o konstrukcji jednoramowej (zespolone), z zachowaniem obecnego wyglądu (wymiarów, proporcji, podziałów, profilowań, sposobu osadzenia w murze). Drewno - sosna, kolor biały, pakiet szybowy minimum U = 1,1 W/m2K, obie szyby bezpieczne, szkło przezierne białe, klamki z blokadą na kluczyk. Okna usytuowane są na II (21 szt.) i III piętrze budynku dydaktycznego. Okna do odwzorowania wg schematu załączonego do SIWZ. Poza tym w zakres zamówienia wchodzi: wymiana drewnianych parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu, wymiana zewnętrznych podokienników z blachy ocynkowanej na podokienniki z blachy stalowej powlekanej oraz obróbka ościeży po osadzonych oknach i parapetach (podokiennikach). Uwagi: 1. Przeprowadzenie postępowania w tej części zamówienia zostało powierzone przez Burmistrza Olsztynka. 2. Zadanie jest w części finansowane ze środków pozyskanych przez Gminę Olsztynek z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska. Dlatego płatnikiem faktury będzie Urząd Miejski w Olsztynku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH NA PRZYCZEPKACH TRANSPORTOWYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- modernizacja oczyszczalni ścieków
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzętowo-programowego do odmiejscowienia przechowywania kopii zapasowych danych Urzędu Miejskiego w Olsztynku w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





