Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Gdańsk: Dostawa akcesoriów,
oprogramowania i sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 108968 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, fax 058 7630040 w. 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów, oprogramowania i sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa akcesoriów, oprogramowania i sprzętu komputerowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 7.2. W przypadku warunku określonego w pkt 7.1.ppkt 1 i 2 SIWZ - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 Pzp oraz dokumentów wynikających z zapisów z SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące załączniki: a. Aktualny ( tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualne zaświadczenie (US) właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. Aktualne zaświadczenie (ZUS) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( KRUS ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. specyfikacji; e. Formularz nr 1 - Podstawowe dane Wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji f. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; g. Upoważnienie do podpisania oferty lub / i załączników do niej, o którym mowa w SIWZ pt.: Forma i zawartość oferty, ( jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); h. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa, w SIWZ pt.: Wykonawcy występujący wspólnie ( brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, tj. Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/ 21, pokój nr 14 I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, tj. Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/ 21, pokój nr 101 I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni w pomoce dydaktyczne
- Instalacja systemów antenowych i infrastruktury telekomunikacyjnej do rozbudowy Systemu Radiokomunikacyjnego Policji - TETRA w garnizonie opolskim.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- Zakup i dostarczenie sprzętu i wyposażenia pożarniczego oraz przeciwpowodziowego w podziale na 6 części (...).
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





