Ogłoszenie z dnia 2008-05-23
Wieluń: Wykonanie prac konserwacyjno - remontowych w Szkole Podstawowej nr 4 w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 108960 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Królowej Jadwigi, ul. Józefa Piłsudskiego 6, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 843 35 67, fax 043 843 35 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-sp4.um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacyjno - remontowych w Szkole Podstawowej nr 4 w Wieluniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjno - remontowych o następującym zakresie rzeczowym: - remont konserwacyjny korytarza polegający na rozebraniu posadzek z deszczułek, skucie nierówności z betonu, gruntowanie powierzchni, ułożenie warstw wyrównawczych na pow. ok. 182,58 m2, ułożenie posadzek płytkowych na pow. ok. 105,98 m2, z cokolikami o pow. 75,16 m2 oraz paneli o pow. 76,61 m2, - remont konserwacyjny balustrad klatki schodowej głównej i bocznych polegający na wymianie balustrad i pochwytów na długości ok. 35,71 m, wykonaniu wypraw elewacyjnych ściennych na pow. ok. 117,52 m2 i okładzin z płytek na pow. ok. 129,93 m2 oraz malowanie ścian i sufitów na pow. ok. 224,65 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział Wykonawcy: 1. spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. 4. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania prac budowlano-remontowych o wartości co najmniej 35 000,00zł Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać nastepujące dokumety i oświadczenia: 1. oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2, 2. wykaz robót budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: nazwę i adres budowy, termin realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 5 oraz dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. kserokopie, potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert - załącznik nr 3 - wykaz osób z uprawnieniami 4. aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dotyczy to spółek cywilnych oraz konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, 8. zaakceptowany poprzez zaparafowanie wzór umowy - załącznik nr 4, 9. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu, na podstawie którego Wykonawca dokonał wyliczenia ceny ofertowej wraz z zestawieniami robocizny, materiałów i sprzętu. Kosztorys ofertowy winny być przedłożone w opcji Kalkulacja uproszczona i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. Zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu muszą obejmować nazwę elementu, jednostki miary, ilości, ceny jednostkowe, wartości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-sp4.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Królowej Jadwigi 98-300 Wieluń, ul. Józefa Piłsudskiego 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 4 im. Królowej Jadwigi 98-300 Wieluń, ul. Józefa Piłsudskiego 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Masłowicach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Wieluń"
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 2-Rejon II
- Dostawa opału drzewnego do Szkół Podstawowych Gminy Wieluń
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4537E Wieluń (ul. Przemysłowa) do m. Staw
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4500E w miejscowości Raczyn oraz skrzyżowania drogi krajowej nr 45 Wieluń-Sieradz z drogą powiatową nr 4500E w m. Raczyn
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.