Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Polkowice: OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO REMONTU HALI TARGOWEJ W POLKOWICACH W RAMACH ZADANIA: REMONT MIENIA KOMUNALNEGO
Numer ogłoszenia: 108953 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO REMONTU HALI TARGOWEJ W POLKOWICACH W RAMACH ZADANIA: REMONT MIENIA KOMUNALNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji technicznej obejmującej kompleksowy remont hali targowej wraz z dokonaniem wzmocnień przed wpływami od prowadzonej eksploatacji górniczej - zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (5 egzemplarzy) obejmującego :a) profilaktyczne zabezpieczenie i wzmocnienie budynku hali targowej przed wpływami od prowadzonej i projektowanej eksploatacji górniczej,b) gruntowny remont hali polegający na:- naprawie konstrukcji dachowej,- wykonanie ocieplenia budynku,- wymianie pokrycia dachu,- wykonanie elewacji budynku hali,- modernizacji stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ewentualną przebudową otworów okiennych i drzwiowych,- modernizacji wewnętrznych instalacji c.o., wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i odgromowej, - przebudowie sanitariatów,- wymianie orynnowania i obróbek blacharskich,- uzupełnieniu tynków,- wykonaniu robót malarskich,b) przygotowanie wytycznych do planu BIOZ,c) przygotowanie mapy do celów projektowych,d) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, (np. raport oddziaływania na środowisko),e) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych (2 egzemplarze),f) przygotowanie przedmiarów robót dla każdej branży ( po 2 egzemplarze),g) przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej branży ( po 2 egzemplarze),h) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch konsultacji z Zamawiającym w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia, i) złożenie wniosku i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,j) odbycie w ramach wynagrodzenia ofertowego dwóch nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót budowlanych.Opracowania, o których mowa w ust.1.2 pkt. e), f), g), będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. Ich przygotowanie nastąpi w oparciu o oprogramowanie: MS Word, MS Excel, Norma 3.xx, NormaPro lub inne zaakceptowane przez Zamawiającego.Opracowania projektowe, o których mowa w ust.3 pkt. a) - c) będą przekazane Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku CD-R. Ich przekazanie nastąpi w formie pliku (np. z rozszerzeniem .jpg, .pdf, .bmp, .giff lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego). 1.3 Zamawiającemu dostarczone zostaną co najmniej w wersji elektronicznej miesięczne raporty o postępie i uzyskanych rezultatach prac projektowych. 1.4 Zamawiający wymaga aby projekt modernizacji budynku hali targowej zapewniał :1. zabezpieczenie i wzmocnienie budynku hali targowej przed wpływami od prowadzonej i projektowanej eksploatacji górniczej,2. odnowienie dachu,3. docieplenie budynku hali,4. poprawienie estetyki obiektu,5. prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie w całości lub części obiektu hali zgodnie z przeznaczeniem, 6. modernizację istniejących instalacji c.o., wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji i odgromowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.27.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.3. Spełnią poniższe warunki:- Wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (czerwiec 2004 - czerwiec 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów, co najmniej jednego projektu architektonicznego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 2000 m3, z określeniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje). - Zapewnią realizację zadania przez osobę (osoby), które są aktualnymi członkami Izby Budowlanej (Izby Inżynierów, Izby Architektów), posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów:§ architektoniczno-budowlanych,§ konstrukcji budowlanych,§ instalacji wod-kan i c.o.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ.b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) umowa spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna,e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika,f) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (czerwiec 2004 - czerwiec 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów, co najmniej jednego projektu architektonicznego obiektu użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 2000 m3, wykazanych w załączniku nr 3 \Doświadczenie zawodowe\, g) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych osoby/osób, które są aktualnymi członkami właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do sporządzania projektów: architektoniczno-budowlanych, konstrukcji budowlanych, instalacji wod-kan i c.o. oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego tych osób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Modernizacja obiektu na Stadionie Miejskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach na rok 2026r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2026
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- "Remont drogi powiatowej nr 3805S Masłońskie - Przybynów"
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu DW 163 w km 34+950 w m. Białogard
- BZP.272.66.2025.ŁC Wykonanie dokumentacji projektowej części niskiej budynku przy ul. K.S. Wyszyńskiego 1 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowych rozbudowy dróg powiatowych na terenie gminy Kąty Wrocławskie wraz z uzyskaniem decyzji ZRID w podziale na 3 zadania
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





