Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Iwanowice: Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Zalesie
Numer ogłoszenia: 10892 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice , Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Zalesie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego używanego lekkiego samochodu pożarniczego dla OSP Zalesie spełniającego następujące parametry: Wymagane parametry techniczne samochodu lekkiego: 1)wyprodukowany w latach 1983-1990 r, 2)przebieg nie większym niż 20 000 km, 3)silnik typu Diesel o mocy minimum 60 kW, 4)masa własna minimum 3400 kg 5)masa całkowita minimum 6000 kg 6)wysokość ok 2700 mm 7)kabina minimum na 7 osób (łącznie z kierowcą), 8)hamulce górskie, 9)manualna skrzynia biegów, 10)koła tylne bliźniacze, 11)kolor czerwony (czerwień strażacka), 12)zabudowa roletowa, wykończenia wewnętrzne z blachy ryflowanej, 13)sprawny technicznie, bezwypadkowy, 14)karoseria oraz zabudowa samochodu nie może posiadać żadnych widocznych miejsc korozji. Wymagane wyposażenie samochodu lekkiego: 1)dwustopniowa autopompa z szybkim natarciem i zakończeniem pistoletowym, 2)zbiornik wody 1000-1500 litrów, 3)wyposażony w urządzenia do sygnalizacji dźwiękowej i świetlnej (wozu uprzywilejowanego), 4)Drabina pożarnicza - dwuelementowa aluminiowa min. 8 metrowa, 5)Podstawowe wyposażenie w armaturę wodną: węże ssawne, węże tłoczne, prądnice smok ssawny, rozdzielacz 6)Hełmy pożarnicze ochronne używane w ilości 8 szt. uznanej marki w stanie bardzo dobrym 7)Mocowanie dla min. 3 aparatów powietrznych Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju a także być bez wad fizycznych i prawnych. Wykonawca udziela na samochód i wyposażenie rękojmi na okres 3 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł. w terminie do 09.02.2009 r. do godz. 10.00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw podobnych samochodów pożarniczych, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów z których wynika, że dostawy te zostały wykonane należycie 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów. 2)Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1, 2)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 3)Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3, 4)Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 4, 5)Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 5, 6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)Dowód wniesienia wadium, 8)Opis parametrów technicznych oraz wyposażenia oferowanego samochodu pożarniczego (wraz z kolorowymi zdjęciami samochodu). 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; 2)Oferta winna zawierać dokumenty składane wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwanowice - pok. nr 11 w godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, Pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego dla jednostki OSP w Gryfowie Śląskim
- "Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kicznia"
- Dostawa 1 szt. specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego dla OSP w Bądkowie Kościelnym
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.