Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-11
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ USŁUGI W ZAKRESIE DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH JEJ PODLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 108908 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ USŁUGI W ZAKRESIE DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH JEJ PODLEGŁYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie właściwego stanu sanitarno-higienicznego w obiektach służbowych w woj. pomorskim poprzez wykonanie usług w zakresie dezynfekcji , deratyzacji i dezynsekcji w obiektach oraz pojazdach służbowych z podziałem na zadania jn : zawarcia umów na realizację usługi w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji deratyzacji w obiektach Policji województwa pomorskiego: 1. Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku 2. Komenda Miejska Policji w Gdańsku 3. Komenda Miejska Policji w Gdyni 4. Komenda Miejska Policji w Sopocie 5. Komenda Miejska Policji w Słupsku 6. Komenda Powiatowa Policji w Pucku 7. Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie 8. Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach 9. Komenda Powiatowa Policji w Kościerzynie 10. Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim 11. Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie 12. Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach 13. Komenda Powiatowa Policji w Bytowie 14. Komenda Powiatowa Policji w Lęborku 15. Komenda Powiatowa Policji w Malborku 16. Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Gdańskim 17. Komenda Powiatowa Policji w Kwidzynie 18. Komenda Powiatowa Policji w Tczewie 19. Komenda Powiatowa Policji w Sztumie 20. Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Gdańskim Zadanie Usługa I dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja pomieszczeń II dezynfekcja wyposażenia dodatkowego III dezynfekcja pojazdu przewiduje aukcję elektroniczną na zadanie nr 1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4, 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.; Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3. Oświadczenie z art. 22 i 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktur min 21dni max 30 dni/- wg wzoru z SIWZ - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: przewiduje aukcję elektroniczną na zadanie nr 1. adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę , udowodnienie zmiany kosztów jest po stronie wykonawcy. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi dokumenty , że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REALIZACJA USŁUGI W ZAKRESIE DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH JEJ PODLEGŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja pomieszczeń W JEDNOSTKACH JN: 1. KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU 2. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU 3. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDYNI 4. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SOPOCIE 5. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU 6. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PUCKU 7. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WEJHEROWIE 8. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KARTUZACH 9. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KOŚCIERZYNIE 10. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRUSZCZU GDAŃSKIM 11. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CZŁUCHOWIE 12. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CHOJNICACH 13. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BYTOWIE 14. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LĘBORKU 15. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MALBORKU 16. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE GDAŃSKIM 17. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KWIDZYNIE 18. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE 19. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZTUMIE 20. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4, 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur min 21dni max 30 dni/- wg wzoru z SIWZ - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REALIZACJA USŁUGI W ZAKRESIE DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH JEJ PODLEGŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II dezynfekcja wyposażenia dodatkowego W JEDNOSTKACH JN: 1. KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU 2. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU 3. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDYNI 4. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SOPOCIE 5. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU 6. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PUCKU 7. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WEJHEROWIE 8. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KARTUZACH 9. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KOŚCIERZYNIE 10. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRUSZCZU GDAŃSKIM 11. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CZŁUCHOWIE 12. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CHOJNICACH 13. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BYTOWIE 14. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LĘBORKU 15. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MALBORKU 16. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE GDAŃSKIM 17. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KWIDZYNIE 18. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE 19. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZTUMIE 20. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4, 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur / wg wzoru SIWZ-min 21 dni max 30 dni/ - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REALIZACJA USŁUGI W ZAKRESIE DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH JEJ PODLEGŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III dezynfekcja pojazdu W JEDNOSTKACH JN: 1. KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU 2. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDAŃSKU 3. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W GDYNI 4. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SOPOCIE 5. KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU 6. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PUCKU 7. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WEJHEROWIE 8. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KARTUZACH 9. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KOŚCIERZYNIE 10. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRUSZCZU GDAŃSKIM 11. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CZŁUCHOWIE 12. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W CHOJNICACH 13. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BYTOWIE 14. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LĘBORKU 15. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MALBORKU 16. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W STARGARDZIE GDAŃSKIM 17. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KWIDZYNIE 18. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE 19. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZTUMIE 20. KOMENDA POWIATOWA POLICJI W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.67.00.00-4, 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6, 90.92.30.00-3, 90.92.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktur min 21dni max 30 dni/- wg wzoru z SIWZ - 5
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- "Usługi w zakresie dezynsekcji, deratyzacji, odmuszania w tym również tępienia insektów, likwidacja owadów żądlących w obiektach WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- Usługa anoksji zbiorów Biblioteki XX Czartoryskich w Krakowie wraz z usługą dezynsekcji wybranych pomieszczeń do ich przechowywania (Kraków)
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- ZP.U.SE.63.2025 Świadczenie usług dezynsekcji i deratyzacji w Zespole Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej część 1 Dezynsekcja część 2 Deratyzacja.
więcej: Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





