Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Zabrze: PROJEKT ROZBUDOWY BUDYNKÓW SZKOŁY KATOLICKIEJ W ZABRZU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
Numer ogłoszenia: 108896 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja na rzecz Szkół Katolickich , ul. Tarnopolska 3, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2712132, faks 032 2712132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katolicka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT ROZBUDOWY BUDYNKÓW SZKOŁY KATOLICKIEJ W ZABRZU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest projekt rozbudowy budynków Zespołu Szkół Katolickich im. Ks. Jana Twardowskiego w Zabrzu przy ulicy Tarnopolskiej 3 wraz z zagospodarowaniem terenu. LOKALIZACJA. Istniejąca szkoła położona jest w Zabrzu przy ulicy Tarnopolskiej na wysokości Alei Szczęście Ludwika. Teren obejmuje działki będące własnością Fundacji Na Rzecz Szkół Katolickich. STAN ISTNIEJĄCY. Teren podlegający projektowaniu ma kształt wielokąta i zajmuje powierzchnię 1,7 ha. Teren jest płaski ograniczony z jednej strony ulicą Tarnopolską z drugiej nasypem kolejowym. Dojazd do szkoły znajduje się od ulicy Tarnopolskiej oraz od Alei Szczęście Ludwika. Na terenie szkoły znajdują się dwa istniejące budynki wybudowane w technologii tradycyjnej o łącznej kubaturze 13 616 m3. Jeden z nich 3 kondygnacyjny posiada piwnice, drugi jest budynkiem niepodpiwniczonym 2 kondygnacyjnym. Dach obydwu budynków drewniany kopertowy o niewielkim kącie pochylenia pokryty papą zgrzewalną. Teren od strony ulicy Tarnopolskiej zajmuje plac manewrowy oraz zieleń z drzewami usytuowanymi wzdłuż ogrodzenia. Teren od strony zachodniej zajmuje droga wewnętrzna z pasem drzew, małym placem zabaw, boiskiem do piłki nożnej oraz parkingami dla samochodów osobowych. BUDYNKI PROJEKTOWANE. Zamierzenie inwestycyjne przewiduje wybudowanie trzech nowych obiektów. Jeden stanowiący łącznik pomiędzy budynkami - obiekt dwukondygnacyjny niepodpiwniczony oraz drugi parterowy zlokalizowany przy wejściu do istniejącego budynku dwukondygnacyjnego liceum, trzeci stanowiący nowe wejście zadaszone do budynku szkoły podstawowej. W pierwszym projektuje się wykonanie na parterze stołówki oraz holu pełniącego rolę auli, na piętrze dwie sale do gimnastyki korekcyjnej oraz tańca. W drugim projektuje się wykonanie szatni dla młodzieży wraz z nowym wejściem do budynku oraz ewentualnie magazynu, pomieszczenia gospodarza, trenera środowiskowego oraz sanitariatów. Trzeci obiekt to nowe wejście do budynku szkoły podstawowej z zadaszeniem schodów zewnętrznych do szkoły podstawowej oraz kuchni. Projekt wymaga przeprojektowania istniejących budynków szkoły (podstawowej, gimnazjum i liceum) pod kątem nowych funkcji w tym w przeorganizowania kuchni, pomieszczeń sanitarnych oraz szatniowych dla sal gimnastycznych, nowego układu sal z wydzieleniem szkoły podstawowej od gimnazjum i liceum, przebudowy WC. Projekt obejmuje modernizację istniejących budynków w zakresie wszystkich instalacji wewnętrznych oraz niezbędnych prac remontowych w tym przebudowę dachu oraz odnowienie elewacji (w uzgodnieniu na etapie projektu z Inwestorem). DOJAZDY I DOJŚCIA DO BUDYNKÓW PROJEKTOWANYCH. Wejścia do budynków będą dostosowane do nowych założeń projektowych oraz wymagań w zakresie dróg ewakuacyjnych. Dojścia oraz dojazdy od szkoły od Alei Szczęście Ludwika oraz od ulicy Tarnopolskiej. Przewiduje się wykonanie nowych dojść do budynków oraz dróg (p.poż) z dojazdem do boisk, a także korektę placów manewrowych dla autobusów i nowych parkingów dla samochodów osobowych. MAŁA ARCHITEKTURA I BOISKA. Na terenie od strony zachodniej zakłada się wykonanie utwardzonego placu rekreacyjnego, patio dla zajęć lekcyjnych na zewnątrz budynku szkoły, nowe dojścia do budynków oraz placów zabaw dla dzieci młodszych. W miejscu istniejącego boiska oraz terenów przyległych przewiduje się wykonanie nowych boisk dla różnych dyscyplin oraz bieżni. OGRODZENIE. Teren szkoły zostanie ogrodzony nowym płotem . Pozostałe ogrodzenie w tym wydzielenie terenu boisk z siatki stalowej powlekanej typowej o wysokości 4m z przęsłami co 2,5m w kolorze zielonym. ZIELEŃ. Teren w stanie obecnym posiada szatę roślinną w postaci szpalerów drzew zlokalizowanych wzdłuż płotu od ulicy Tarnopolskiej, oraz pomiędzy obecnym boiskiem a drogą utwardzoną biegnącą wzdłuż szkoły. Projekt powinien zakładać wykonanie wycinek oraz nasadzeń dostosowanych do nowego planu zagospodarowania działki. Zakres opracowania objętego przedmiotem zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 350.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia i odpowiednich przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN) - patrz punkt C. 4. Kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN) - patrz punkt C. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i zamawiających - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie co najmniej: 5.1 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy lub budowy 2 obiektów użyteczności publicznej w tym jeden oświatowy (każdy o kubaturze min. 20 tyś m3); 5.2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej - 2 obiekty zagospodarowania terenu z boiskami do piłki nożnej oraz innych dyscyplin z drogami, parkingami oraz sieciami zewnętrznymi o powierzchni zbliżonej do przedmiotowego zadania. Na potwierdzenie spełniania warunku proszę załączyć kserokopie odpowiednich referencji, potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. W załączniku tym warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Projektanci, o których mowa powyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz być wpisani na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania warunku proszę załączyć do oferty kserokopie stosownych uprawnień i aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z wymogami SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katolicka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Na Rzecz Szkół Katolickich
Zespół Szkół Katolickich im. Ks. Jana Twardowskiego
41-807 Zabrze, ul. Tarnopolska 3
tel./fax: 032 271 21 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Na Rzecz Szkół Katolickich Zespół Szkół Katolickich im. Ks. Jana Twardowskiego ul. Tarnopolska 3 41-807 Zabrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/26 TP/2025.
- Usługa wywozu odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) z Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8 oraz Biura Terenowego ZUS w Bytomiu przy ul. Karola Miarki 8.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Zabrzańskiego Kompleksu Rekreacji AQUARIUS przy alei Wojciecha Korfantego 18 (...)
- DOSTAWA WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E (GZ-50)
- USŁUGI DOZORU OBIEKTÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ PORTIERSKĄ
- Dostawa i montaż pompy ciepła do ogrzewania powietrza wentylacyjnego dla Diagonali transportowej przy ul. Wolności 406 w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej poza aglomeracją w miejscowości Stara Wieś - Mała Strona.
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania pn. "Remont, przebudowa i rozbudowa budynku głównego (...) Waloryzacja zabytkowego Gmachu Głównego Muzeum Archeologicznego w Krakowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy sieci ciepłowniczej przy ul. Jana Pawła II w Białym Dunajcu
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn. "Budowa szkoły podstawowej w rejonie ulic Strzeleckiego i Czekanowskiego w Pruszczu Gdańskim"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





