Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Mircze: Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn: Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze
Numer ogłoszenia: 108889 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mircze , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn: Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn: Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze w zakres, którego wchodzi: 2.1 Prowadzenie nadzoru inwestorskiego robotach budowlanych związanych z modernizacją Zakładu Zagospodarowania Odpadów: Przewidywany zakres zadania do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje m.inn: Opracowanie kompletnego projektu budowlano - wykonawczego oraz dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń itp. w celu wykonania projektów, zrealizowanie inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem a także przekazanie nowych obiektów do eksploatacji, roboty budowlane obejmują: Obsługę geodezyjną, budowę kwatery składowania odpadów balastowych, wykonanie zbiorników bezodpływowych na cieki, wykonanie zbiornika na odcieki ze składowiska odpadów balastowych, wykonanie zbiornika na wody opadowe, wykonanie rowu opaskowego, wykonanie dróg i placów wewnętrznych - układ komunikacyjny, budowę placu kompostowni wraz z wiatą stalową, budowę placu magazynowania surowców, wykonanie zieleni izolacyjnej, budowa drogi dojazdowej do ZZO, budowa magazynów na surowce wtórne - boksy magazynowe, budowę hali technologicznej, wykonanie kontenera administracyjno - socjalny, dostawę urządzeń i technologii, wykonanie sieci kanalizacyjnej, wykonanie sieci wodociągowej, wykonanie studni odgazowania, wykonanie systemu gazociągów ssących, wykonanie oświetlenie zewnętrzne głównych obiektów, wykonanie oświetlenia zewnętrznego głównych obiektów, przeprowadzenie rozruchów technologicznych. 2.2. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera następujące czynności: 2.2.1 Obowiązki Inżyniera Kontraktu na etapie przygotowania i przeprowadzenia przetargu na zaprojektowanie i budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Łasków - Gmina Mircze 2.2.2 Obowiązki na etapie projektowania 2.2.3 Obowiązki na etapie organizacji budowy i wykonania robót budowlanych 2.2.4 Obowiązki na etapie dostaw sprzętu i urządzeń 2.2.5 Obowiązki na etapie odbiorów i pozwolenia na użytkowanie. 2.2.6 Kontrola kosztów i rozliczenie Projektu 2.2.7 Nadzór prawny nad realizacją umowy z Wykonawcą i pomoc prawna Szczegółowy zakres wykonywanej usługi znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze Nr 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.05.2012 do godziny 10:00. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium i terminie wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w przypadku następujących okoliczności: 2.1 niedotrzymanie terminów końcowych przez Wykonawcę zadania głównego - Modernizacji ZZO w Łaskowie. 2.2 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Usługi lub świadczenia Stron; 2.3 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót; 2.4 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego rozwiązania Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót przed ukończeniem prac projektowych lub robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania Umowy na nadzór inwestorski do zaistniałej sytuacji lub koniecznością skrócenia okresu realizacji Usługi;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze
Pokój nr 207 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, ulica Kryłowska 20, 22-530 Mircze Pokój nr 105 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane ze środków Unii Europejskiej; projekt dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej VI: Środowisko i czysta energia Działania: 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi RPO WL na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIRCZE
więcej: przetargi MIRCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.