eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynWykonanie projektów i modernizacji dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie harmonogramem częściowymCzęść/Etap I - wykonanie projektu instalacji solarnej, c.w.u Część/Etap II - wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Krotoszyn: Wykonanie projektów i modernizacji dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie harmonogramem częściowym: Część/Etap I - wykonanie projektu instalacji solarnej, c.w.u Część/Etap II - wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u.
Numer ogłoszenia: 108830 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, fax 062 7253423.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów i modernizacji dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie harmonogramem częściowym: Część/Etap I - wykonanie projektu instalacji solarnej, c.w.u Część/Etap II - wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów i modernizacji dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie harmonogramem częściowym: Część/Etap I - wykonanie projektu instalacji solarnej, c.w.u Część/Etap II - wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Usługi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych Oryginalny kod CPV: 29.87.50.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 39.37.00.00 - Instalacje wodne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 5000.00.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostana dopuszczeni oferenci spełniajacy nastepujące wymagania - złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę - spełniają warunki ubiegania się o zamówienie, o których mowa w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - oferują przedmiot zamówienia spełniajacy wymagane warunki i parametry graniczne - wyrażają zgode na 30 dniowy termin płatności za wykonanie zamówienia, co jest jednozanczne ze złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu - udzielają przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyamanie w całości wykonania decyzji własciwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: - Wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie o spełnianiu wrunków udziału w postępowaniu - Aktulane zaświadczenie lub odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument potwierdzajace ze oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym - Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzedu Skarbowego co do wywiązywania się oferenta z obowiązków podatkowych -Aktualne zaswiadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług projektowych (minimum 3) odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót montażowych (minimum 3) odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - Dokumenty stwierdzające, ze osoby prowadzące prace projektowe i roboty montażowe kolektorów słonecznych w imieniu wykonawcy posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz przynależą do właściwego samorządu zawodowego - Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załaczniki nie figurują w dokumentach rejestrowych - pismo z nr konta

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz1.pdf

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz1.pdf.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.