Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10880 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Morąg: Dostawa odczynników laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
30655500000, ul.
ul. Dąbrowskiego
16,
14300
Morąg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 574 231, e-mail
dzp@szpitalmorag.pl, faks
897 574 593.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmorag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.szpitalmorag.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szpitalmorag.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna w zamkniętej kopercie -pocztą,kurierem,osobiscie
Adres:
Szpital Mejski w Morągu Sp.z o.o.,14-300 Morąg,ul.Dąbrowskiego 16 pokój nr 18 w budynku administracji
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer referencyjny: 4/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Pakiet I . Odczynniki lateksowe i kasetkowe 2 Pakiet II . KOAGULOLOGIA - (odczynniki do analizatora COAG CHROM 3003) 3 Pakiet III . HEMATOLOGIA - / odczynniki do analizatora SYSMEX K X 21 N / 4 Pakiet IV . Odczynniki biochemiczne -odczynniki do analiatora ACCENT 200 5 Pakiet V Gazometria ,elektrolity RAPIDLAB 348 , RAPIDCHEM 744 6 Pakiet VI Odczynniki do immunochemii Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w Formularzu cenowym -załącznik nr 2
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dotyczy Pakietu III 1.Karty CE oddczynników oraz karty charakterystyki dot. substancji niebezpiecznych 2.Ulotki potwierdzające skład chemiczny odczynników Dotyczy Pakietu IV 1.Instrukcje odczynnikowe wraz z aplikacjami na aparat Dotyczy Pakietu V 1.Wyniki przecyzji i odtwarzalności dla pomiarów przeprowadzanych na systemie R.348 z użyciem oferowanych odczynników i materialów kontrolnych wystawione przez producenta.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ 2.W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| termin dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności z wyjątkiem pkt 2 ppkt a . 2.Dopuszcza się możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a/zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b/Zmiany wymienione w ppkt a), następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów c/strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. d/ strony dopuszczają możliwość przedłużenia okresu trwania umowy w przypadku niewykorzystania kwoty objętej umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: "Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/01/2017, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Odczynniki lateksowe i kasetkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Odczynnik lateksowy RF + kontrole
a, 100 oznaczeń 400
2. Odczynnik lateksowy ASO +
kontrole a, 100 oznaczeń 200
3. Odczynnik lateksowy
Waalera Rosego + kontrole a, 100 oznaczeń 200
4. Komórki LE(SLE) a, 25 oznaczeń 200
5. Mononukleoza test lateksowy 50
6. ADENO i ROTA WIRUSY w kale
Test kasetkowy 250
7. FOB -krew utajona w kale
(bez diety,test kasetkowy o najwyższej czułości) 300
8. Narkotyki w moczu test kasetkowy
(5-7 parametrowe) 80
9. Próby ciążowe w moczu test kasetkowy 30
10. Mukoproteidy (zestaw)
300
11. Strep test kasetkowy 60
12. Clostridium Difficile test kasetkowy 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin dostawy | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: KOAGULOLOGIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do oznaczania czasu kaolinowo-kefalinowego APTT 7650
2. Zestaw do oznaczania czasów PT 18000
3. Osocze kontrolne NORMAL 1 ml 120 fiol
4. Osocze kontrolne HIGH 1 ml 120 fiol
5. Osocze kontrolne D-dimer N 1 ml 32 fiol
6. Osocze kontrolne D-dimer P 1 ml 32 fiol
7. Kuwety a 500 51 op
8. Kalibrator 3 op
9. Zestaw do D-dimery 25 op
10. Chlorek wapnia 25 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| Temin dostawy | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: HEMATOLOGIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Diluent a 20L 40
2 Lizat 500 ml 37
3 Krew kontrolna LOW 2,5 ml 4 fiol
4 Krew kontrolna NORMAL 2,5 ml 8 fiol
5 Krew kontrolna HIGH 2,5 ml 4 fiol
6 Odczynnik myjący (5x100 ml) 500 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin dostawy | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Odczynniki biochemiczne - ACCENT 200
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do oznaczania glukozy
Metoda z oksydazą glukozową. 8000
2 Albuminy
Metoda z BCG 500
3 Alkohol etylowy
Metoda enzymatyczna 200
4 Zestaw do oznaczania mocznika
Metoda z ureazą GLDH . 1890
5 Zestaw do oznaczania kwasu
moczowego
Metoda z urykazą/POD. 2970
6 Zestaw do oznaczania HDL
Cholesterol metoda bezpośrednia
3360
7 Zestaw do oznaczania białka
całkowitego
Metoda biuretowa. 750
8 Zestaw do oznaczania bilirubiny całkowitej
Metoda z wanadanem sodu. 2970
9 Zestaw do oznaczania kreatyniny
Metoda enzymatyczna. 10 530
10 Zestaw do oznaczania cholesterolu całkowitego
Metoda z esterazą i oksydazą . 4000
11 Zestaw do oznaczania trójglicerydów
Metoda z peroksydazą 3780
12 Zestaw do oznaczania bilirubiny bezpośredniej
Metoda z wanadanem sodu 480
13 ASAT
Metoda IFCC bez fosf. pirydoksalu. 4960
14 ALAT
Metoda IFCC. bez fosf. pirydoksalu 5270
15 AMYLAZA
Metoda z CNP-G3. . 1680
16 GGTP
Metoda z gamma-glutamylokarboksynitro-anilidem. 1560
17 CK
Metoda IFCC. 1170
18 Wapń całkowity
Metoda z arsenazo 1890
19 FOSFOR NIEORGANICZNY
Metoda z fosforomolibdenianem. 990
20 Fosfataza alkaiczna
Metoda IFCC z dod.AMP. 1430
21 Żelazo
Metoda z ferrozyną. 2240
22 Magnez
Metoda z blękitem ksylidylowym. 4100
23 CRP ilościowo
Liniowość do 30 mg/dl Ciekły odczynnik . 8400
MATERIAŁY KONTROLNE I KALIBRATORY
24 Surowica kontrolna N po 5 ml
Liofilizowana; na bazie surowicy ludzkiej; m.in. z poziomem dla HDL bezpośredniego i bilirubiny całkowitrej i bezpośredniej. 72 fiol
25 Surowica kontrolna P po 5 ml
Liofilizowana; na bazie surowicy ludzkiej; m.in. z poziomem dla HDL bezpośredniego i bilirubiny całkowitrej i bezpośredniej. 72 fiol
26 Multikalibrator LEVEL 1
Liofilizowany; na bazie surowicy ludzkiej; także z poziomem dla bilirubiny całkowitej i bezpośredniej. 12 fiol
27 Multikalibrator LEVEL 2
Liofilizowany; na bazie surowicy ludzkiej; także z poziomem dla bilirubiny całkowitej i bezpośredniej. 12 fiol
28 Kontrola do CRP
3 op
29 Kalibrator do CRP
3 op
30 Kalibrator do etanolu. 2 op
31 Kontrola do etanolu. 2 op
32 Kalibrator HDL 3 op
CZĘSCI ZUŻYWALNE,PŁYNY MYJĄCE INNE
33 Kuwety pomiarowe opakowania po 2500 szt
do aparatu Accent -200 w segmentach po 10szt 31op
34 Lampa 5 szt
35 Płyn myjący do analizatora kwaśny 6 op
36 Płyn myjący do analizatora zasadowy 6 op
37 Filtr wodny 2 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin dostawy | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Jonogramy, gazometria ,paski do moczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 JONOGRAMY RAPIDCHEM 744
1 Moduł reakcyjny Na,K,CL 13
2 Roztwór myjący 5
3 Elektroda referencyjna 2 szt
4 Pompka 2 szt
5 Elektroda chlorkowa 1 szt
6 Moduł zaworów 1 szt
GAZOMETRIA RAPIDLAB 348
1 Cal PACK BUFOR lub równoważny 7
2 CAL PACK WASH lub równoważny 6
3 Butla z gazami (komplet) 4
4 Kontrola LEVEL 1 po 30 ampułek 4
5 Kontrole LEVEL 2 po 30 ampułek 4
6 Kontrole LEVEL 3 po 30 ampułek 4
7 Roztwory uzupełniające elektrody (Na K CL ) 3
8 Roztwór uzupełniający elektrodę pH 2
9 Elektroda p O2 1szt
10 Elektroda p CO2 1szt
11 Elektroda referencyjna 1szt
12 Pompka 4 szt
13 Roztwór uzupełniający do elektrody referencyjnej 2szt
14 Roztwór odbiałczający x 5szt 4 op
15 Roztwór kondycjonujący x 10 szt 3 op
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33656900-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| termin dostawy | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Odczynniki do immunochemii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynniki
TSH a 200 oznaczeń
25
Troponina Ths STAT. a 100 oznaczeń
36
HBS a 100 oznaczeń
19
FT3 a 200 oznaczeń
9
FT4 a 200 oznaczeń
10
PSA a 100 oznaczeń
11
ß HCG a 100 oznaczeń
5
PRL a 100 oznaczeń
6
TOXO IgG a 100 oznaczeń
3
TOXO IgM a 100 oznaczeń
3
Prokalcytonina a 100 oznaczeń
4
Anty TPO a 100oznaczeń 7
Anty HCV a 100 oznaczeń 6
HIV comb. a 100 oznaczeń
7
Witamina D3 a 100 oznaczeń 12
Witamina B12 a 100 oznaczeń 9
Pro BNB a 100 oznaczeń 2
CK-MB a 100 oznaczeń 2
Kalibratory i Kontrole niezbędne do wykonywania w/w ilości oznaczeń
Należy podać nazwy określić ilość i cenę
Materiały eksploatacyjne (płucząco-myjące)wszystkie niezbędne do wykonywania w/w oznaczeń i zaoferowanego do dzierżawy aparatu należy podać nazwy oraz określić ilość i cenę
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60 |
| Termin dostawy | 40 |
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Zakup i dostawa sprzętu łącznościowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





