Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Wrocław: Pakiet 2
- Wdrożenie, posiadanego przez Zamawiającego modułu apteczek oddziałowych.
Pakiet 1
- Opieka serwis nad oprogramowaniem InfoMedica w części administracyjnej i medycznej oraz bazami danych według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie jednego roku od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 108809 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pakiet 2 - Wdrożenie, posiadanego przez Zamawiającego modułu apteczek oddziałowych. Pakiet 1 - Opieka serwis nad oprogramowaniem InfoMedica w części administracyjnej i medycznej oraz bazami danych według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie jednego roku od dnia podpisania umowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Wdrożenie, posiadanego przez Zamawiającego modułu apteczek oddziałowych. Pakiet 1 - Opieka serwis nad oprogramowaniem InfoMedica w części administracyjnej i medycznej oraz bazami danych według bieżących potrzeb Zamawiającego, w terminie jednego roku od dnia podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.40.00 - Usługi dodatkowe w zakresie komputerów osobistych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust. 3(nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego); - nie wnieśli wadium, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie nr1 ( zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie nr 1 Wykonawcy (załącznik nr 3). 2. Oświadczenie nr 2 Wykonawcy (załącznik nr 4). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 3.1) Wykaz osób i podmiotów (załącznik nr 5), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami, którzy legitymują się: - ukończeniem kursu administrowania bazą danych Oracle certyfikowanego przez producenta oprogramowania baz danych - ukończeniem kursu strojenia baz danych Oracle certyfikowanego przez producenta oprogramowania baz danych - aktualnymi certyfikatami producenta oprogramowania Infomedica ABG S.A. (dawniej Sygnity lub ComputerLand) lub poświadczeniem producenta o posiadaniu wiedzy z zakresu modułów nad którymi opieka jest przedmiotem umowy 4. Wykaz usług związanych z administrowaniem (załącznik nr 6 do SIWZ) - wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały lub są świadczone należycie a wykonywany zakres usług dotyczył: 1. administracji i serwisu zintegrowanymi systemami InfoMedica w części medycznej oraz administracyjnej 2. administracji systemów Windows Serwer 2003/2008 3. administracji bazami danych Oracle, Centura 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Dotyczy tylko podmiotów występujących wspólnie. Do oferty powinna być dołączona umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie określająca: czas trwania współpracy podmiotów występujących wspólnie, który nie może być krótszy niż czas trwania zamówienia, sposób reprezentacji podmiotów występujących wspólnie oraz wskazanie adresu do korespondencji, określenie zakresu działania poszczególnych podmiotów występujących wspólnie, określenie rodzaju odpowiedzialności poszczególnych podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie za wykonanie zamówienia, zastrzeżenie umowne o niedopuszczalności rozwiązania umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie w czasie trwania zamówienia. Każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie (np. konsorcjum) jest zobowiązany złożyć oddzielny aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz oświadczenie wykonawcy. Nie spełnienie przez którykolwiek z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego, wymogów formalnych powoduje odrzucenie oferty. Oferta powinna zostać złożona na piśmie przez podmioty występujące wspólnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji lub przez wszystkie podmioty lub osoby reprezentujące te podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie. 1A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 1B. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa również pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 6. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w urzędzie skarbowym lub zaświadczenie w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dcchp.pl , na pisemny wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego pokój nr 21, 23 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ 10 zł + koszty przesyłki. Pocztą elektroniczną - bezpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





