eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówusuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Czarnków: usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego
Numer ogłoszenia: 108800 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, tj. składowaniu, przygotowaniu do transportu, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego, budżetów Gmin Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wybrany Wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy poniższe dokumenty: -decyzja zatwierdzająca aktualny program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest wytwarzanymi na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego, -umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów zawierających azbest gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji przedmiotowego zamówienia, -dokument potwierdzający posiadanie pojazdu przystosowanego do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem potwierdzającym legalizację wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Brak powyższych dokumentów skutkować będzie nie zawarciem umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do wysokości 20% zamóweinia podstawowego pod warunkiem posiadania na ten cel środków budżetowych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ---

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku określonego, gdy: oferent wykaże posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- z wykorzystanie zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia - z wykorzystanie zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego do wykonania zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z wykorzystaniem zał. nr 6.do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionego powyżej warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą: spełnia; nie spełnia. Ocena: zamawiający uzna spełnienie warunku, gdy: oferent wykażę, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dokumentem potwierdzającymi spełnianie warunku będzie: - oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -z wykorzystaniem wzoru -zał.2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

---

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy w zakresie ceny, terminów, zakresu zamówienia w następujących sytuacjach: 1) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkują zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: a) powódź, pożar, b) silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru, na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, c) inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: a) zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, b) nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, c) promieniowanie lub skażenia, d) nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, e) wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na choroby zakaźne lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących, f) upadek wszelkiego rodzaju obiektów latających, 3) zmiany stawki podatku VAT, 4) wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji zadania w związku z przesunięciem terminu realizacji zamówienia, 5) zaistnienia wszystkich innych okoliczności mających wpływ na realizację zamówienia, które nie zaistniały z winy zamawiającego lub wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -biuro 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: demontaż eternitu z budynku mieszkalnego wraz z transportem i unieszkodliwieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, tj. składowaniu, przygotowaniu do transportu, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego, budżetów Gmin Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wybrany Wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy poniższe dokumenty: -decyzja zatwierdzająca aktualny program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest wytwarzanymi na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego, -umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów zawierających azbest gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji przedmiotowego zamówienia, -dokument potwierdzający posiadanie pojazdu przystosowanego do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem potwierdzającym legalizację wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Brak powyższych dokumentów skutkować będzie nie zawarciem umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: demontaż eternitu z budynku gospodarczego wraz z transportem i unieszkodliwieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, tj. składowaniu, przygotowaniu do transportu, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego, budżetów Gmin Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wybrany Wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy poniższe dokumenty: -decyzja zatwierdzająca aktualny program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest wytwarzanymi na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego, -umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów zawierających azbest gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji przedmiotowego zamówienia, -dokument potwierdzający posiadanie pojazdu przystosowanego do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem potwierdzającym legalizację wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Brak powyższych dokumentów skutkować będzie nie zawarciem umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: transport i unieszkodliwienie eternitu bez demontażu (dotyczy materiałów składowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, tj. składowaniu, przygotowaniu do transportu, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego, budżetów Gmin Powiatu Czarnkowsko - Trzcianeckiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wybrany Wykonawca dostarczy zamawiającemu najpóźniej do dnia zawarcia umowy poniższe dokumenty: -decyzja zatwierdzająca aktualny program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest wytwarzanymi na terenie Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego, -umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów zawierających azbest gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji przedmiotowego zamówienia, -dokument potwierdzający posiadanie pojazdu przystosowanego do przewozu materiałów zawierających azbest wraz z dokumentem potwierdzającym legalizację wagi przewozowej o udźwigu min. 1 tony. Brak powyższych dokumentów skutkować będzie nie zawarciem umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.