eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Dostawa produktów spozywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Przygodzice: Dostawa produktów spozywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach
Numer ogłoszenia: 10878 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7336131, faks 0-62 7336132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspprzygodzice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spozywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz produktów spozywczych znajduje się w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.20.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspprzygodzice.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIĘSO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Boczek 150kg, Łopatka b/k 130kg, Karkówka b/k 120kg, Schab b/k 110kg, Szynka b/k 110kg, Smalec czysty 400g 160szt., Flaki wieprzowe 20kg, Wątroba wieprzowa 20kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.30.00-3, 15.41.21.00-0, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WĘDLINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baleron w osłonce 20kg, Łopatka prasowana 20kg, Pieczeń drobiowa 15kg, Szynka gotowana 25kg, Szynka wieprzowa 20kg, Szynka drobiowa 20kg, Ogonówka 35kg, Szynka konserwowa 20kg, Kiełbasa biała parzona 15kg, Kiełbasa śląska 50kg, Kiełbasa mielonka 10kg, Parówka cilęca 25kg, Parówka gruba 40kg, Kiełbasa mortadela 20kg, Kiełbasa zwyczajna 100kg, Kabanosy 3kg, Boczek wędzony 10kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.13.14.10-2, 15.13.11.35-0, 15.13.11.30-5, 15.11.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RYBY I KONSERWY RYBNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet mrożony z miruny op. 6800 100kg, Makrela wędzona tusza 30kg, Matias solony 16kg, Konserwa rybna w pomidorach 170g-200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.21.00.00-6, 15.23.00.00-9, 15.24.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PYZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pyzy luz 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DRÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet drobiowy 90kg, Kurczak 220 kg, Udka drobiowe 90 kg, Wątroba drobiowa 40kg, Porcje rosołowe 320 kg, Żołądki drobiowe 15 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MĄKA I PRZETWORY MĄCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka tortowa 450 typu Kraszewice lub równoważny 200kg, Maka ziemniaczana 1000g 30kg, Makaron 500g kolanka, świderki 140szt., makaron nitka 250g-100 szt., Makaron spahgetti 500g - 140szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.61.21.00-2, 15.61.23.00-4, 15.85.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MLEKO I PRZETWORY MLECZARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko 2% w kartonie typu Łowicz lub równoważny 320 szt., Śmietanka do kawy pak. 10 szt. - 10op., Śmietana ukwaszona 12% 400g - 480szt., Śmietana 30% 250 ml - 20 szt., Masło 82% typu Sieradz lub równoważny - 300 kg, Ser topiony bloczek 100 g - 480szt., Ser twardy 26% typu Olecko lub równoważny 100kg, Ser wiedeński biały 40kg, Ser półtłusty biały 70kg, Jogurt smakowy 150g Serduszko lub równoważny 70 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.54.21.00-0, 15.55.13.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bułka duża 100g- 4500 szt., Chleb zwykły 600g - 1150 szt., Drożdżówka 1100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.14.00-0, 15.81.11.00-7, 15.81.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Seler konserwowa 350 ml typu Rolnik lub równoważny 15szt., Pieczarka konserwowa w zalewie octowej 900 ml - 5 szt, Fasolka konserwowa 900 ml typu Hektor lub równoważny 80szt., Groszek konserwowy 900 ml typu Hektor lub równowazny 70szt., Kukurydza konserwowa 900ml typu Hektor lub równoważny 10szt., Papryka konserwowa 750 ml typu Słoneczny Ogród lub równowazny 40szt., Ogórki konserwowe 900ml typu Słoneczny Ogród lub równowazny 150 szt., Dżem 280g różne smaki typu Słoneczny Ogród lub równoważny 220 szt., Syropy różne smaki 440ml typu Łowicz lub równoważny 300 szt., Soki rózne smaki 1litr - 20 szt., Brzoskwinie konserwowe 820g- 5szt., Ananasy plastry 560g - 10szt., Szczaw konserwowy 300ml typu Hektor lub równoważny 20 szt., Chrzan konserwowy 200ml typu Dymecki lub równoważny 20 szt., Koncentrat pomidorowy 900ml typu Wojna lub równoważny 50 szt., Ketchup łagodny 380g typu Kotlin lub równoważny 80szt., Mus jabłkowy 900ml typu Szarlotka lub równowazny 25 szt., Majonez 400g typu Winiary lub równoważny 120szt., margaryna 250g palma typu Bielmar lub równowazny 550 szt., Olej uniwersalny 1 litr - 120 szt., Ocet 10% 0,5 litra - 30szt., Musztarda stołowa 200g- 40 szt., Pasztet drobiowy w puszkach 160g typu Drop lub równowazny 300 szt., Krem czekoladowy 400 typu Bomila lub równoważny 120 szt., Ryż 1000g - 100szt., Bułka tarta 400g - 100 szt., Cukier 1000g - 320szt., Cukier puder 400g typu Kupiec lub równoważny 5szt., Kasza jęczmienna 1000g- 40szt., Cynamon mielony 20g - 5szt., Kawa 250g typu Tchibo żółta lub równoważny - 10szt., Sól 1000g - 100 szt., Ciastka luz różne smaki 5kg, Zupa borowikowa 60g typu Winiary lub równowazny 200szt., Żurek 60g typu Winiary lub równoważny 120kg, Sos grzybowy 60g typu Winiary lub równoważny 40szt., Zupa cebulowa 60g typu Knorr lub równoważny 30szt., Budyń śmietankowy bez cukru 0,75l typu Delecta lub równoważny 50szt., Cukier waniliowy 32g typu Delecta lub równowazny 20szt., Drożdże piekarskie 100g- 20szt., Galaretki 75g typu Winiary lub równowazny 20 szt., Herbata indyjska granulowana 100g - 200szt., kakao ciemne extra 100g - 15szt., Kisiel bez cukru na 0,75l typu Delecta lub równoważny 40 szt., Kwasek cytrynowy 20g - 40szt., Liść laurowy 20g typu Galeo lub równoważny 5szt., Majeranek 20g typu Galeo lub równoważny 20 szt., Papryka słodka 20g typu Galeo lub równoważny 40 szt., Przyprawa uniwersalna 200g typu Kucharek lub równowazny 140 szt., Czosnek granulowany 20g typu Galeo lub równoważny 70 szt., Pieprz ziarnisty 20g typu Galeo lub równoważny 120 szt., Ziele angielskie 20g typu Galeo lub równoważny 5szt., Żelatyna czysta 50g typu Cykoria lub równoważny 10 szt., Rodzynki 100g - 20szt., Proszek do pieczenia 30g typu Delecta lub równoważny 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.15.00-2, 15.33.14.00-1, 15.33.11.31-4, 15.33.11.32-1, 15.33.14.70-2, 15.33.11.36-9, 15.33.15.00-2, 15.33.20.90-3, 15.89.00.00-3, 15.32.10.00-4, 15.33.24.00-8, 15.33.15.00-2, 15.32.10.00-4, 15.87.12.00-6, 15.87.12.30-5, 15.33.21.40-7, 15.87.12.73-8, 15.43.11.00-9, 15.41.11.00-3, 15.87.11.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja I gatunek - 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki 200kg, Cebula 140kg, kapusta biała 150szt., kapusta czerwona 40szt., kapusta kiszona 1kg-250szt., Marchew 450kg, Ogórek szklarniowy 20kg, Ogórek kiszony 0,5kg-50szt., Koperek 50 pęczków, Pietruszka 160kg, Pomidor 30kg, Por 180szt., Sałata 40szt., Mandarynka 5kg, Kiwi 3 koszyczki, Jabłka 30kg, Banany 20kg, Brokuły 50 szt., Pomarańcze 5kg, Winogrono 5kg, Seler 250kg, Ziemniaki 2500kg, Śliwka suszona 100g - 20szt., Kalafior 15szt., Fasola 25kg, Fasolka 10kg, Groch 20kg, Pieczarki 50kg, natka pietruszki 20 pęczków, Rzodkiewka 35 pęczków, Czosnek 10szt., Kalafior mrożony 2,5kg - 20 szt., szpinak mrożony 450g- 15 szt., Frytki do piekarnika 1500g typu Avico lub równoważny 12 szt., Kapusta pekińska 60kg, Kapusta wczesna 50 szt., Morela suszona 100g - 5szt., Papryka 2kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 15.33.10.00-7, 03.22.11.12-4, 03.22.12.70-9, 03.22.13.00-9, 03.22.12.40-0, 03.22.11.10-0, 03.22.13.10-2, 03.22.22.40-7, 03.22.21.18-3, 03.22.23.21-9, 03.22.21.11-4, 03.22.14.30-9, 03.22.22.20-1, 03.22.23.40-8, 03.22.11.10-0, 03.21.21.00-1, 15.33.24.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.