Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-16
Poznań: ogumienie
Numer ogłoszenia: 108725 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 878 05 10, faks 61 878 05 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogumienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup ogumienia całorocznego, dętek i ochraniaczy do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, przyczep i sprzętu drogowego oraz naprawa ogumienia polegająca na naprawie opon, wulkanizacji dętek wraz z montażem, demontażem i wyważaniem kół. Usługi naprawy oraz montażu nowych asortymentów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia muszą być realizowane u Wykonawcy na terenie Poznania. Maksymalny termin realizacji poszczególnych zleceń Zamawiającego wynosi dwa dni robocze od dnia zgłoszenia. Szczegółowy zakres podano w poniższych tabelach. A. Dostawa opon Lp. ROZMIAR OPONY ILOŚĆ w szt. do 1 2 3 Pojazdy osobowe 1. 155/80 R 13 20 2. 165/70 R 13 6 3. 175/65 R 14 2 Pojazdy dostawcze 4. 18.5 R 15C 8 5. 175/70 R 14 2 6. 185/75 R 16 C 2 7. 195/70 R 15C 6 8. 195/75 R 16 C 4 9. 195 R 14C 4 10. 205/65 R 16 C 4 11. 205/70 R 15 2 12. 205/75 R 16C 16 13. 225/75R16 2 14. 215/70 R 15 2 15. 6.50 R 16C 1 Pojazdy ciężarowe 16. 10.00 R 20 6 17. 11 R 22.5 4 18. 285/70 R19.5 2 19. 295/80 R 22.5 2 20. 305/70 R 19.5 10 21. 315/60 R 22.5 4 22. 315/80 R 22.5 8 23. 385/65 R 22.5 6 24. 8.50 R 17.5 6 25. 9.00 R 20 14 Ciągniki 26. 16.9 R 34 2 27. 18.4 R 34 4 28. 7.50 - 20 4 29. 7.50 R 20 2 30. 340/85 R 24 2 31. 420/85 R 38 2 Sprzęt drogowy 32. 10.0/75 - 15.3 4 33. 11 L - 16 SL 2 34. 11.00 R 20 6 35. 12 - 16.5 8 36. 12.5/80 - 18 4 37. 14.0/65 - 16 2 38. 14.00 - 24 4 39. 14.9 R 28 1 40. 15/6.00-6 2 41. 16.5 R 15 1 42. 16.5/85 - 28 2 43. 16.9 R 24 4 44. 16.9 - 28 8 45. 18.5 R 14C 2 46. 20.5 R 25 2 47. 7.50 - 16 2 48. 195/70 R 14 2 49. 200-12 2 50. 20/8.00-8 1 Przyczepy 51. 11.5/80 - 15.3 3 52. 13.5 R 12 2 53. 135/80 R 12 2 54. 155/70 R 13 4 55. 16.5 R 13 1 56. 175/70 R 13 2 57. 175/80 R14 2 58. 17.5 R 14 C 2 59. 185/65 R 15 1 60. 185/70 R 13 2 61. 205 R 14C 2 62. 235/75 R 17.5 16 63. 325/65 R 22.5 2 64. 8.25 R 15 4 65. 8.25 R 20 4 66. 400/60 - 15.5 2 B. Dostawa akcesoriów gumowych. Lp. NAZWA ILOŚĆ w szt. do 1. Ochraniacz C-15 5 2. Ochraniacz E-20 20 3. Ochraniacz F-20 10 4. Dętka 650-16 15 5. Dętka 825-20 15 6. Dętka 900-20 20 7. Dętka 1000-20 10 8. Dętka 1100-20 6 9. Dętka 1400-20 8 10. Dętka 14.00-24 6 11. Dętka 16,9-28 5 C. Montaż, demontaż, wyważanie kół. Lp. NAZWA ILOŚĆ w szt. do 1. Pojazdy osobowe (Opel, Skoda, Panda) 20 2. Pojazdy dostawcze (Lublin, Żuk, Kia, Iveco, Gazela, Multikar, Dukato, Opel, VW) 45 3. Pojazdy Ciężarowe (Star, Kamaz, Volvo, Iveco) 50 4. Ciągniki (Ursus) 18 5. Sprzęt drogowy (koparki, ładowarki, równiarki, walce, kocioł, piaskarki) 40 6. Przyczepy (naczepy, przyczepy niskopodwoziowe) 50 D. Naprawa opon - małe uszkodzenia do 5 cm Lp. NAZWA ILOŚĆ w szt. do 1. Pojazdy osobowe (Opel, Skoda, Panda) 20 2. Pojazdy dostawcze (Lublin, Żuk, Kia, Iveco, Gazela, Multikar, Dukato, Opel, VW) 20 3. Pojazdy Ciężarowe (Star, Kamaz, Volvo, Iveco) 35 4. Ciągniki (Ursus) 10 5. Sprzęt drogowy (koparki, ładowarki, równiarki, walce, kocioł, piaskarki) 15 6. Przyczepy (naczepy, przyczepy niskopodwoziowe) 20 E. Naprawa opon - duże uszkodzenia powyżej 5 cm Lp. NAZWA ILOŚĆ w szt. do 1. Pojazdy osobowe (Opel, Skoda, Panda) 20 2. Pojazdy dostawcze (Lublin, Żuk, Kia, Iveco, Gazela, Multikar, Dukato, Opel, VW) 25 3. Pojazdy Ciężarowe (Star, Kamaz, Volvo, Iveco) 35 4. Ciągniki (Ursus) 18 5. Sprzęt drogowy (koparki, ładowarki, równiarki, walce, kocioł, piaskarki) 30 6. Przyczepy (naczepy, przyczepy niskopodwoziowe) 30 F. Wulkanizacja dętek bez wymiany wentyla Lp. NAZWA ILOŚĆ w szt. do 1. Pojazdy osobowe (Opel, Skoda, Panda) 20 2. Pojazdy dostawcze (Lublin, Żuk, Kia, Iveco, Gazela, Multikar, Dukato, Opel, VW) 40 3. Pojazdy Ciężarowe (Star, Kamaz, Volvo, Iveco) 30 4. Ciągniki (Ursus) 18 5. Sprzęt drogowy (koparki, ładowarki, równiarki, walce, kocioł, piaskarki) 20 6. Przyczepy (naczepy, przyczepy niskopodwoziowe) 30 G. Wulkanizacja dętek z wymianą wentyla Lp. NAZWA ILOŚĆ w szt. do 1. Pojazdy osobowe (Opel, Skoda, Panda) 10 2. Pojazdy dostawcze (Lublin, Żuk, Kia, Iveco, Gazela, Multikar, Dukato, Opel, VW) 15 3. Pojazdy Ciężarowe (Star, Kamaz, Volvo, Iveco) 15 4. Ciągniki (Ursus) 12 5. Sprzęt drogowy (koparki, ładowarki, równiarki, walce, kocioł, piaskarki) 20 6. Przyczepy (naczepy, przyczepy niskopodwoziowe) 20 Gwarantowane ilości będą ustalane w indywidualnych zapotrzebowaniach, które nie przekroczą podanych wielkości. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Opony powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, w pierwszym gatunku, wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy od daty dostawy oraz dopuszczone do stosowania. b) Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia. c) W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wymagającego wymiany jednej z opon w danym pojeździe należy zapewnić jednakową rzeźbę bieżnika dla poszczególnych opon na jednej osi pojazdu. Zamawiający posiada opony różnych marek (dotyczy pkt. A). d) Nie dopuszcza się zamienników rozmiarowych przedmiotu zamówienia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Wykonawca zapewni, że: - opony spełniają wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania (Dz. U. z 2003 r. Nr 229 poz. 2275 ustawa z 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów), - posiada świadectwa homologacji dotyczące poszczególnych typów opon oferowanych Zamawiającemu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powyższe świadectwa homologacji na jego żądanie w trakcie realizacji umowy, - oferowane opony są zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa (oznaczone znakiem DOT - Department of Transportation). f) Przedmiot zamówienia powinien być objęty gwarancją przez okres minimum 24 miesięcy od daty zakupu. Wykonawca najpóźniej wraz z protokołem odbioru lub fakturą dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone opony. g) Koła przy wymianie muszą być wyważone każdorazowo (ma to wpływ na zużycie opony). h) Opona musi mieć właściwe ciśnienie i jednakowe na obu kołach danej osi dla danego pojazdu lub sprzętu przy każdorazowej wymianie opon. i) Na boku każdej opony winny znajdować się oznaczenia określające jej budowę, wymiary, rodzaj rzeźby bieżnika oraz parametry użytkowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.10.00 - Opony do pracy w lekkich warunkach 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych 34.35.23.00 - Opony do maszyn rolniczych 19.51.10.00 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego opisanych dla przedmiotu objętego zamówieniem publicznym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym. Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, jeżeli zajdzie jedna z poniższych okoliczności: 1) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy - siła wyższa w rozumieniu Kodeksu cywilnego, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT na przedmiot umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek wykonawcy SIWZ można również zakupić w siedzibie zamawiajacego w cenie 30,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego - w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





