To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-22
Serock: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i modernizacja pompowni..
Numer ogłoszenia: 108723 - 2008; data zamieszczenia: 22.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 66281 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Statystycznej GUS, Jachranka, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7681484, fax 0-22 7681484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i modernizacja pompowni...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia : - budowę kanalizacji sanitarnej z rur PE dz 90 mm L=167,5mb, w pasie drogowym drogi gminnej wraz z włączeniem go do rurociągów tłocznych 2xø500 zlokalizowanych w pasie drogi powiatowej Zegrze - Dębe, - dostawę i montaż pomp zatapialnych o mocy 11kW, wydajności 21,7 m³/h, wysokości podnoszenia 27,9 m. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, która stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - przedstawienie atestów i aprobat technicznych dopuszczenia do stosowania w robotach budowlanych materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, na każde żądanie inspektora nadzoru, a także dołączenie przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej, - postępowanie zgodnie ze sztuką budowlaną, przestrzegając przepisów BHP, p. poż. i sanitarnych. - zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu umowy należytego porządku w miejscu objętym pracami budowlanymi. - poniesienie kosztów energii, wody, itd. pobieranych ze źródeł umiejscowionych na placu budowy lub w jego sąsiedztwie, - zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu umowy przed wejściem osób niepowołanych i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa prac celem ochrony osób trzecich przed stratami w ich mieniu, zdrowiu i życiu, - poniesienie kosztów zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy, - poniesienie kosztów wszelkiego rodzaju prób, badań, uzgodnień, nadzorów, opinii itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Inwestora, - przywrócenie pierwotnego stanu otoczenia przedmiotu umowy przed ostatecznym terminem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na swój koszt: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) na podst. art. 21 ust.3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane, - tyczenie oraz inwentaryzację geodezyjna powykonawczą, - opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej, - opracowanie i wprowadzenie w życie projektu organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia na wejście w teren i prowadzenia prac w pasie drogowym i pokrycie związanych z tym opłat, - zapewnienie nadzoru przez MWiK w Wieliszewie, - kolizje z innymi sieciami należy wykonywać pod nadzorem odpowiednich służb. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.42.40 - Kolej linowa napowietrzna Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.42.40 - Kolej linowa napowietrzna .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 114076,48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENERGOTEL - BIS, ul. Mickiewicza 105, 05-320 Mrozy, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 98712.47
- Oferta z najniższą ceną: 98712.47 / oferta z najwyższą ceną: 129900.77
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.