eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewybudowanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kochanowskiego w Gliwicach (działka nr 123, obręb Trynek)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Gliwice: wybudowanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kochanowskiego w Gliwicach (działka nr 123, obręb Trynek)
Numer ogłoszenia: 108696 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68980 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybudowanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kochanowskiego w Gliwicach (działka nr 123, obręb Trynek).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Kochanowskiego w Gliwicach (działka nr 123, obręb Trynek). 2.Wartość kontraktu będzie ustalona w kwocie brutto na podstawie złożonej oferty; cena constans bez względu na ewentualny wzrost podatku VAT. Finalny koszt budowy budynku mieszkalnego nie może przekroczyć 94% wartości uzyskanej z zastosowania wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1m2 powierzchni użytkowej budynków mieszkalnych dla województwa śląskiego ogłaszanego przez Wojewodę Śląskiego aktualnego w dacie zakończenia inwestycji. 3.Wycena oferty winna nastąpić na podstawie obowiązujących przepisów w szczególności Prawa Budowlanego, zasad BHP, etc, oraz zakresu robót określonego w załączonej dokumentacji projektowo- wykonawczej. Zakres dokumentacji został określony w spisie załączników (ostatnia strona niniejszej SIWZ). 4.Załączona dokumentacja obejmuje cały zakres zadania, łącznie z określeniem jakości stosowanych materiałów i stanowi podstawę do jego realizacji. Załączone przedmiary należy traktować jako dopełnienie dokumentacji stanowiącej podstawę sporządzenia oferty, należy przeanalizować je pod kątem zgodności z dokumentacją techniczną w zakresie przyjętych ilości czy standardu stosowanych materiałów. W przypadku stwierdzonej nieścisłości Wykonawca ma obowiązek wysłać zapytanie do Zamawiającego, w celu uzyskania odpowiedzi co do zakresu ewentualnej korekty. 5.Zamawiający nie będzie uznawał jako roboty dodatkowe niedoszacowań w wycenie Wykonawcy, wynikających jedynie z niespójności przedmiarów z dokumentacją techniczną. 6.Zamawiający nie żąda załączenia do oferty kosztorysów ofertowych; należy jedynie określić wartość netto i cenę brutto za całe zdanie. 7.Załączoną dokumentację techniczną należy traktować łącznie z zapisami załącznika: Dodatkowe wytyczne dot. zastosowania zamiennie materiałów i urządzeń w stosunku do projektu technicznego z dnia 17.03.2011r. oraz uwagami: a. pomieszczenie węzła wykonać zgodnie z warunkami technicznymi i wymaganiami dla pomieszczenia stacji wymienników ciepła (węzła cieplnego) wydanymi przez PEC Gliwice dla niniejszego obiektu, b. przed urządzeniem do podnoszenia ciśnienia wody (jak w załączniku: Dodatkowe wytyczne dot. zastosowania zamiennie materiałów i urządzeń w stosunku do projektu technicznego z dnia 17.03.2011r.) należy zastosować zbiornik pośredni (patrz prolongata uzgodnienia projektu - OD/276/2011/1127 z 14.03.2011r. oraz dokumentacja uzupełniająca - patrz poz. nr 15 spisu dokumentacji (ostatnia strona SIWZ), c. inwestor nie gwarantuje możliwości podłączenia obiektu do sieci PEC w sezonie grzewczym 2011/2012. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odbioru kanalizacji sanitarnej i deszczowej na podstawie badania instalacji specjalistyczną kamerą w obecności przedstawicieli Inwestora (min. branżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego) przyłączy na całej ich długości. Badanie kamerą i właściwy opis z przeprowadzonych czynności zleca Wykonawca. 9.Realizacja stanu surowego, co najmniej otwartego (zadaszonego) niniejszego obiektu - przed okresem zimowym 2011/2012. 10.Przed przystąpieniem do robót związanych z zagospodarowaniem terenu, należy ustalić z PEC Gliwice termin ułożenia sieci cieplnej, oraz z Vattenfall (obecnie) termin ułożenia sieci energetycznej; do robót j.w. należy przystąpić po sfinalizowaniu robót związanych z przyłączem odpowiednio sieci wysokich parametrów i sieci energetycznej. 11.Wykonawca jest zobowiązany do dokonania zgłoszenia w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach dot. zajęcia pasa drogowego, wykonania dokumentacji powykonawczej dla realizowanej inwestycji; złożenia w imieniu Inwestora, w PINB kompletnej dokumentacji celem pozyskania pozwolenia na użytkowanie. 12.Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała również wszelkie koszty towarzyszące, w tym m.in.: -wykonanie dokumentacji zmiany organizacji ruchu, zajęcie drogi, nadzory i odbiory robót (np. w zakresie sieci, kominów) oraz innych niezbędnych w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie; -kamerowania kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z opisem (warunek odbioru końcowego), -wykonania dokumentacji powykonawczej, -koszt ewentualnych dodatkowych uzgodnień mogących wyniknąć ze zmiany podczas realizacji lub obowiązującego prawa, -składowania, utylizacji i transportu odpadów (przepisy dotyczące gospodarowaniem odpadami), w tym m.in. wywóz i składowanie humusu i ziemi, -opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej (do pozwolenia na użytkowanie), -uzgodnienie warunków współpracy i nadzoru z dostawcami mediów i usług , m.in. Vattenfall Polska (w zakresie energii elektrycznej), Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji, Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej, Telekomunikacją Polską, etc., -dostawa energii elektrycznej, wody i ciepła do celów technologicznych i socjalnych (wraz z opłatami), w tym dostawy ciepła od momentu rozpoczęcia jego dostawy do końca kontraktu (należy przyjąć okres od 01.09.2012r. do końca kontraktu); -rozliczenie ciepła nastąpi na podstawie faktycznie poniesionych kosztów (na podstawie faktur PEC), -aktualizacja zasobów mapowych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, sukcesywnie dla sieci i budynku - dokumentację należy przekazać do Referatu Kartografii Grodzkiego Ośrodka Geodezji i Kartograficznej w postaci plików komputerowych umożliwiających automatyczne uzupełnienie bazy mapy numerycznej; geodeci nie posiadający odpowiedniego oprogramowania mogą otrzymać go nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, -przygotowanie wszystkich dokumentów, określonych w przepisach aktualnych na dzień odbioru, oraz uzyskanie Pozwolenia na użytkowanie, -organizacja placu budowy: wykonawca jest zobowiązany zapewnić zaplecze socjalne dla pracowników: przebieralnie, toalety, etc, zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym media dla potrzeb realizacji), -ochronę placu budowy w wymaganym zakresie, w całym okresie realizacji inwestycji, -usługi sprzątania obiektu w okresie realizacji inwestycji oraz po wykonaniu prac budowlanych. 13.W celu uzyskania wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) Zamawiający wystawi Wykonawcy (na jego pisemny wniosek) stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa. 14.Przed wprowadzeniem na plac budowy, a po podpisaniu umowy o realizację przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zawrze umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji inwestycji. 15.Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację umowy pod kątem zgodności z przepisami BHP oraz wytycznych środowiskowych. Inspektor Nadzoru wyznaczony przez Zamawiającego będzie zobowiązany do nadzorowania Wykonawcy w zakresie spełniania ww. warunków pod groźbą wstrzymania robót; w przypadku braku wyeliminowania wskazanych niezgodności, docelowo wypowiedzenia umowy. 16.Zewnętrzna sieć cieplna wysokich parametrów do węzła cieplnego oraz dostawa i montaż urządzeń po stronie PEC Gliwice stanowi inwestycję własną dostawcy energii cieplnej. Wykonanie pomieszczenia węzła po stronie Wykonawcy. 17.Sieć energetyczna i przyłącze nie są objęte niniejszym zamówieniem i stanowią inwestycję własną Vattenfall Gliwice (obecnie). 18.Wykonanie przyłączy telefonicznych, internetowych nie jest objęte niniejszym zamówieniem i stanowi inwestycję własną operatorów. 19.Wykonanie zbiorczej instalacji telewizji satelitarnej po stronie Wykonawcy. 20Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy z Wykonawcą w przypadku przeniesienia własności działki i pozwolenia na budowę na Gminę Gliwice. W takim przypadku Wykonawca zawrze umowę z Gminą Gliwice, a Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. będzie reprezentował w tej umowie Gminę Gliwice jako inwestor zastępczy z utrzymaniem w całości oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. 21.Producent dźwigu osobowego winien posiadać aktualny certyfikat potwierdzający wdrożenie i funkcjonowanie w przedsiębiorstwie systemu zarządzania w oparciu o normę systemu zarządzania jakością według standardów PN-EN ISO 9001:2001, lub ISO 9001:2000 (w zakresie wytwarzania dźwigów osobowych i osobowo-towarowych). Uwaga: dostępność do oprogramowania sterownika dźwigu musi mieć konserwator dowolnie wybranej przez Zamawiającego firmy konserwującej dźwig (nie tylko przez producenta). 22.Zamawiający zlecił oddzielną umową wykonanie dokumentacji technicznej (część technologiczna) węzła cieplnego w budynku objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PEC Gliwice (marzec 2011r.). 23.Zamawiający zlecił oddzielną umową ocenę rozwiązań projektowych w zakresie izolacyjności termicznej budynku objętego niniejszym zamówieniem. 24.Informacje dodatkowe: a: rozliczenie nastąpi w formie ryczałtu, zgodnie z załączonym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym (druk Zestawienie nakładów), zgodnie z zasadą nie fakturowania robót niewykonanych i warunkiem: po otrzymaniu kompletu dokumentacji powykonawczej; odbiorze technicznym oraz uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie wykonawca składa ostatnią fakturę, w kwocie nie mniejszej niż 10% wartości zadania (prosimy o uwzględnienie tego faktu w harmonogramie, w tym planie rzeczowo-finansowym składanym do oferty), b: w uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu, c: fakturowanie na podstawie odbiorów częściowych według harmonogramu prac , dokonywanych nie częściej, niż co dwa miesiące - prosimy o uwzględnienie przedmiotowego zapisu w harmonogramie rzeczowo - finansowym (druk Zestawienie nakładów), d: roboty zamienne, dodatkowe i niewykonane będą wyceniane i rozliczane według średnich stawek i cen w SEKOCENBUD (województwo śląskie, kwartał zgodnie z okresem wyceny), lub na podstawie średnich cen rynkowych (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktur dostawców Wykonawcy w celu oszacowania ceny za wykonane prace dodatkowe). e: zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego / Inwestora. f: W ramach zrealizowanej inwestycji Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji w następującym wymiarze: -na roboty ogólnobudowlane (w tym wszystkie instalacyjne) - minimum 5 lat, -na dach - minimum 8 lat, -na urządzenia - minimum 2 lata. 25.Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 26.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD Sp. z o.o., Mechaników 15, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7057165,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5538860,19

  • Oferta z najniższą ceną: 5538860,19 / Oferta z najwyższą ceną: 6298753,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.