Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Częstochowa: Remont n/w zadań: Zadanie I - Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół im. Wł. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80 w Częstochowie; Zadanie II - Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. St. Żeromskiego przy Al. Niepodległości 16/18 w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 108688 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont n/w zadań: Zadanie I - Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół im. Wł. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80 w Częstochowie; Zadanie II - Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. St. Żeromskiego przy Al. Niepodległości 16/18 w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont n/w zadań: Zadanie I - Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół im. Wł. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80 w Częstochowie; Zadanie II - Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. St. Żeromskiego przy Al. Niepodległości 16/18 w Częstochowie. Zakres prac dot. wykonania Zadania I: a) demontaż istniejącego wyposażenia sanitariatów; b) demontaż i wymiana żeliwnych pionów kanalizacyjnych oraz instalacji wod-kan; c) zerwanie istniejących płytek ze ścian oraz posadzki lastryko; d) wyburzenie ścianek działowych w sanitariacie; e) poszerzenie otworów drzwiowych; f) wykonanie nowej instalacji wod-kan w obrębie pomieszczeń; g) przełożenie kabli elektrycznych przy instalowaniu nowych opraw oświetleniowych; h) wycięcie bruzd w ścianach do ukrycia rurociągów instalacji sanitarnych; i) obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi; j) położenie płytek naściennych i podłogowych; k) tynkowanie i malowanie fragmentów ścian i sufitów; l) montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenie sanitariatów; ł) wymian drzwi wewnętrznych. Zakres prac dot. wykonania Zadania II: a) demontaż istniejącej podłogi; b) montaż nowej systemowej podłogi sportowej; c) malowanie ścian i sufitów; d) wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna PCV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja projektowa jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót będą udostępniane (wypożyczane) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: - dla zadania I - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych); - dla zadania II - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości brutto min. 100.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5c siwz. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego b)Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Kosztorys (-y) ofertowy (-e) opracowany (-e) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).UWAGA1: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. b)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c)Dowód wniesienia wadium. UWAGA 2: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów dot. spełniania warunku 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokumenty, o których mowa w UWADZE 2 w punkcie 1)a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w UWADZE 2 w punkcie 1)b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE 2 w punkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół im. Wł. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80 w Częstochowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Remont sanitariatów w budynku Zespołu Szkół im. Wł. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80 w Częstochowie. Zakres prac dot. wykonania Zadania I: a) demontaż istniejącego wyposażenia sanitariatów; b) demontaż i wymiana żeliwnych pionów kanalizacyjnych oraz instalacji wod-kan; c) zerwanie istniejących płytek ze ścian oraz posadzki lastryko; d) wyburzenie ścianek działowych w sanitariacie; e) poszerzenie otworów drzwiowych; f) wykonanie nowej instalacji wod-kan w obrębie pomieszczeń; g) przełożenie kabli elektrycznych przy instalowaniu nowych opraw oświetleniowych; h) wycięcie bruzd w ścianach do ukrycia rurociągów instalacji sanitarnych; i) obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi; j) położenie płytek naściennych i podłogowych; k) tynkowanie i malowanie fragmentów ścian i sufitów; l) montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenie sanitariatów; ł) wymian drzwi wewnętrznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. St. Żeromskiego przy Al. Niepodległości 16/18 w Częstochowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. St. Żeromskiego przy Al. Niepodległości 16/18 w Częstochowie. Zakres prac dot. wykonania Zadania II: a) demontaż istniejącej podłogi; b) montaż nowej systemowej podłogi sportowej; c) malowanie ścian i sufitów; d) wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna PCV.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





