eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiUsługi w zakresie ochrony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Mińsk Mazowiecki: Usługi w zakresie ochrony
Numer ogłoszenia: 108669 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Szczecińska 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7595100, faks 025 7582852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/usminskmaz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ochrony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się : 1.Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Skarbowego w Mińsku Mazowieckim ul. Szczecińska 2. Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia- prowadzona będzie przez jeden posterunek całodobowy. Liczba zamawianych godzin ochrony fizycznej - 17520. 2.monitoring - ochrona elektroniczna budynku Urzędu Skarbowego w Mińsku Mazowieckim ul. Szczecińska 2( stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych). Przedmiot zamówienia obejmuje także zainstalowanie u Zamawiającego nadajnika radiowego do zdalnego monitorowania systemu alarmowego Zamawiającego. Nadajnik będzie własnością Wykonawcy i nie przechodzi na własność Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłowe działanie nadajnika przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zasady ochrony fizycznej osób i mienia : 1. Wykonawca zapewni ochronę osób i mienia Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony kasy Urzędu, przez odpowiednio przygotowanych do wykonywania obowiązków pracowników ochrony posiadających udokumentowane kwalifikacje określone ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (tekst jednolity Dz.U.z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z póżn. zm.) 2. Wykonawca zapewni zatrudnionym pracownikom ochrony umundurowanie i wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z póżn. zm.) 3.Wykonawca zapewni całodobowo działający system nadzoru i koordynacji, wyposażenie w środki łączności i transportu niezbędne do pełnienia nadzoru oraz grupę interwencyjną ( minimum 2 osoby), w razie potrzeby do udzielenia wsparcia pracownikowi chroniącemu obiekt- w czasie eliminującym zagrożenie. 4.Za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników wykonujących ochronę z ramienia Wykonawcy odpowiedzialny będzie pracownik Wykonawcy posiadający licencję pracownika ochrony drugiego stopnia - stosownie do art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity DZ.U.z 2005 r. Nr 145 poz.1221 z póżn. zm ). Ochrona obiektu musi być wykonana z należytą starannością i przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Szczegółowe obowiązki w zakresie realizacji ochrony fizycznej osób i mienia określa: Instrukcja pełnienia służby. Powyższa Instrukcja zostanie udostępniona Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia w oparciu o uzyskaną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali ,a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonują należycie, - min 2 usługi na ochronę osób i mienia o wartości minimum 80 000,00 zł brutto ( słownie osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeżeli dysponują osobami zdolnymi do wykonywania tj - min. 7 osób z ważną licencją I stopnia( pracownicy do ochrony fizycznej osób i mienia w Urzędzie, pracownicy do obsługi centrum monitoringu, zmotoryzowana załoga patrolowo- interwencyjna), oraz min. 1 osobą z ważną licencją II stopnia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu,osobach innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu jako konsorcjum, Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców- w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie . 3. Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wskazanych w załączniku Nr 4 do oferty ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 144 ust.1 ustawy P.z.p. dopuszcza następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na określonych poniżej warunkach: 1)zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a wskazanych w ofercie- tylko w uzasadnionych przypadkach za uprzednią zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że nowy pracownik ochrony będzie spełniał warunki określone w SIWZ. 2)W przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana wartości zawartej umowy, w stosunku do ceny oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 3)dopuszczalne jest zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia nastąpi z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w umowie.Wysokość zmniejszonego wynagrodzenia, zostanie ustalona na podstawie protokołu zatwierdzonego przez obie strony umowy, na podstawie wyliczenia % udziału zmniejszonego zakresu zamówienia do pierwotnie przyjętego zakresu zamówienia. Zmiany zostaną dokonane w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/usminskmaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim, u. Szczecińska 2 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Mińsku Mazowieckim , ul. Szczecińska 2 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.