Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-17
Warszawa: Dostawa opakowań do sterylizacji, akcesoriów oraz testów do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji, z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 10863 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, faks 022 5098404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań do sterylizacji, akcesoriów oraz testów do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji, z podziałem na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opakowań do sterylizacji, akcesoriów oraz testów do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji, z podziałem na pakiety.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wpisy do rejestru produktów leczniczych, deklaracje zgodności, charakterystyka wytrzymałościowa, ulotki opisujące oferowany produkt oraz wzory produktów na potwierdzenie wymaganych parametrów - wyszczególnione w Załączniku Nr 7 do SIWZ (opis wymaganych parametrów i dokumentów) - dot. pakietów: 1, 2, 3, 4, 5 oraz Załączniku Nr 2 do SIWZ (formularz cenowy zamówienia) - dot. pakietów: 11, 12 i 15.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) zmiana osób, o których mowa w § 6 umowy. c) zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane. d) wystąpi przejściowy brak artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia e) zmiana oferowanych artykułów na artykuły o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania artykułów z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana, f) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy g) zmiana urzędowa stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od d
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Dziecięcy im. prof.dr.med.J.Bogdanowicza SPZOZ, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, budynek F, II pietro, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Szpital Dziecięcy im. prof.dr.med.J.Bogdanowicza SPZOZ, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, budynek F, II pietro, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAPIER KREPOWY DO STERYLIZACJI (BIAŁY I ZIELONY).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER KREPOWY DO STERYLIZACJI (BIAŁY I ZIELONY).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA (NIEBIESKA).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA (NIEBIESKA).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE PŁASKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE PŁASKIE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE Z FAŁDĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE Z FAŁDĄ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WKŁADY ABSORBCYJNE DO TAC NARZĘDZIOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WKŁADY ABSORBCYJNE DO TAC NARZĘDZIOWYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: AKCESORIA, W TYM DO CZYSZCZENIA NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA, W TYM DO CZYSZCZENIA NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TACE NARZĘDZIOWE Z DRUTU NIERDZEWNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TACE NARZĘDZIOWE Z DRUTU NIERDZEWNEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: TACE Z POLIPROPYLENU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TACE Z POLIPROPYLENU.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: MATY SILIKONOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATY SILIKONOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: TACE NARZEDZIOWE Z BLACHY PERFOROWANEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TACE NARZEDZIOWE Z BLACHY PERFOROWANEJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SZCZOTKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SZCZOTKI I PREPARATY DO CZYSZCZENIA BRUDNYCH NARZĘDZI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKI I PREPARATY DO CZYSZCZENIA BRUDNYCH NARZĘDZI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: NABOJE I TESTY DO STERYLIZACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NABOJE I TESTY DO STERYLIZACJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: TESTY DO KONTROLI SKUTECZNOŚCI MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY DO KONTROLI SKUTECZNOŚCI MYCIA, DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ETYKIETY, TESTY DO KONTROLI URZĄDZEŃ I KONTROLOI WSADU DO STERYLIZACJI W PARZE WODNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETYKIETY, TESTY DO KONTROLI URZĄDZEŃ I KONTROLOI WSADU DO STERYLIZACJI W PARZE WODNEJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II
- Dostawa artykułów kuchennych do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- dostawa systemu bateryjnego do zabudowy w pojeździe o napędzie hybrydowym
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
- Modernizacja oddziału położniczo noworodkowego C, sygnatura sprawy: 91-W-R-04-2024
- "Usługa druku specjalistycznego i oprawy adaptacji podręczników szkolnych i książek pomocniczych (...) z podziałem na 2 części."
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów jednorazowych do generatora Celon Elite i systemu DIEGO Elite wytwórcy Olympus
- Dostawa narzędzi do laparoskopii
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- Dostawa artykółów niesterylnych 1 - użytku dla porezb Jednostek USK Nr 1 - 7 zadań
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.