To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Lubań: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników. ZP/02/2013
Numer ogłoszenia: 108580 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36202 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o., ul. Zawidowska 4, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7213987, faks 075 7213906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników. ZP/02/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest trzyletnia dzierżawa analizatora parametrów krytycznych (zwanego dalej analizatorem) o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ wraz z dostawą odczynników w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje analizator na własny koszt i ryzyko w Laboratorium Centralnym Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie dwudziestu jeden dni od dnia podpisania umowy. 3. W ramach umowy Wykonawca zapewni podłączenie analizatora do systemu informatycznego InfoMedica Zamawiającego. 4. Dostawy pozostałego towaru następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 5. Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 - 1300 6. Wykonawca wystawi fakturę do VAT nie później niż siódmego dnia od dnia wydania towaru. Zapłata za dostarczony towar następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Koszt trzyletniej dzierżawy analizatora należy podzielić na 36 miesięcznych opłat. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca wystawi fakturę VAT za dzierżawę. Zapłata następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
- Alpha Diagnostics Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67905,00
Oferta z najniższą ceną: 67905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75960,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273D w km 22+800-25+000 w miejscowości Uniegoszcz - Radostów Średni
- Dostawa zapór przeciwpowodziowych trapezowych na potrzeby Gminy Miejskiej Lubań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ LUBAŃ
- Remont ciągów komunikacyjnych i klatki schodowej w części administracyjno - biurowej budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową
- dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą systemu do analizy moczu
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - II postępowanie
- Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Dostawa testów diagnostycznych do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa sprzętu jednorazowego, odczynników do badań laboratoryjnych oraz badań POCT
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.