Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Warszawa: Skład, łamanie, wykonanie projektu graficznego i druk podręcznika szkoleniowego (4000 szt.) w ramach projektu POIS.05.04.00-00-187/09-00 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju
Numer ogłoszenia: 108569 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 57 922 89, faks 22 57 925 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gdos.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład, łamanie, wykonanie projektu graficznego i druk podręcznika szkoleniowego (4000 szt.) w ramach projektu POIS.05.04.00-00-187/09-00 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest skład, łamanie, wykonanie projektu graficznego i druk podręcznika szkoleniowego (4000 szt.). Zamówienie składa się z dwóch części: 1. część I zamówienia: Przygotowanie do druku podręcznika, które będzie obejmować: a) wykonanie projektów graficznych przedniej i tylnej okładki (zewnętrznej i wewnętrznej), b) wykonanie projektów graficznych 9 przekładek, c) udostępnienie i udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do 15 fotografii, tematyka zdjęć będzie związana z przyrodą oraz z działalnością człowieka na obszarach cennych przyrodniczo, d) opracowanie graficzne (obróbka zdjęć i grafiki pozazdjęciowej, w szczególności tabel, wykresów), e) dobór czcionki, skład, łamanie i korekta, f) przesłanie Zamawiającemu w wersji elektronicznej podręcznika po wprowadzeniu każdej z korekt, g) przekazanie Zamawiającemu i dostarczenie do jego siedziby podręcznika w wersji gotowej do wydruku, zapisanego w wersji PDF i doc. na płycie CD do wykorzystania przez Zamawiającego. 2. część II zamówienia: a) oprawa, b) dostarczenie wydruku próbnego, c) druk 4 000 egzemplarzy podręcznika, d) dostarczenie do siedziby Zamawiającego 4 000 egzemplarzy podręcznika..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał, tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych: a) dotyczy Wykonawcy, który składa ofertę na pierwszą część zamówienia: co najmniej jedną usługę wykonania projektów graficznych publikacji o łącznej wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto; b) dotyczy Wykonawcy, który składa ofertę na drugą część zamówienia: co najmniej jedną usługę oprawy, druku i dostawy publikacji o łącznej wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto; Przez publikację Zamawiający rozumie tekst wydany drukiem, np.: książka, broszura.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: a) dotyczy Wykonawcy, który składa ofertę na pierwszą część zamówienia: co najmniej jednym grafikiem posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie w projektowaniu grafiki, w tym okładek na publikacje książkowe, oraz bardzo dobrą znajomość programu: Adobe Photoshop lub Adobe Illustrator lub CorelDraw; Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w/w innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany nowy inny podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy inny podmiot.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) gdy zmiana cech przedmiotu zamówienia jest korzystna dla Zamawiającego, 3) gdy zmieni się data realizacji projektu, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 6) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 7) gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji poszczególnych działań poprzez przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowane obiektywnymi czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu, z zastrzeżeniem, że zmiana końcowego terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pokój nr 486 (Kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt indywidualny POIS.05.04.00-00-187/09 Sieć Natura 2000 - drogą do rozwoju realizowany jest ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2007-2013, w ramach Priorytetu V - Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych; Działanie 5.4 - Kształtowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie środowiska, w tym różnorodności biologicznej. Beneficjentem projektu jest GDOŚ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skład, łamanie, wykonanie projektu graficznego i druk podręcznika szkoleniowego (4000 szt.) w ramach projektu POIS.05.04.00-00-187/09-00 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie do druku podręcznika, które będzie obejmować: a) wykonanie projektów graficznych przedniej i tylnej okładki (zewnętrznej i wewnętrznej), b) wykonanie projektów graficznych 9 przekładek, c) udostępnienie i udzielenie licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych do 15 fotografii, tematyka zdjęć będzie związana z przyrodą oraz z działalnością człowieka na obszarach cennych przyrodniczo, d) opracowanie graficzne (obróbka zdjęć i grafiki pozazdjęciowej, w szczególności tabel, wykresów), e) dobór czcionki, skład, łamanie i korekta, f) przesłanie Zamawiającemu w wersji elektronicznej podręcznika po wprowadzeniu każdej z korekt, g) przekazanie Zamawiającemu i dostarczenie do jego siedziby podręcznika w wersji gotowej do wydruku, zapisanego w wersji PDF i doc. na płycie CD do wykorzystania przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.20.00-2, 79.82.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Skład, łamanie, wykonanie projektu graficznego i druk podręcznika szkoleniowego (4000 szt.) w ramach projektu POIS.05.04.00-00-187/09-00 Sieć Natura 2000-drogą do rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) oprawa, b) dostarczenie wydruku próbnego, c) druk 4 000 egzemplarzy podręcznika, d) dostarczenie do siedziby Zamawiającego 4 000 egzemplarzy podręcznika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 31/2025 Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych kopiująco - drukujących wraz z obsługą serwisową i przeglądami do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Druk materiałów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku II
- Przygotowanie trzech e-booków (nt. polskiego sektora IT/ICT oraz polskiego sektora gamingowego) w ramach realizacji przez PARP Sektorowych Programów Promocji (BRAND HUB)
- Usługa drukowania wraz z kompleksową obsługą urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
- Sukcesywne usługi druku dla ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
- KOMPLEKSOWA USŁUGA SERWISOWO-MATERIAŁOWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.