eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPrzeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-19

Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.
Numer ogłoszenia: 108568 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla:osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie. Zamówienie składa się z 9 części: Część 1. Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5m3 klasa III: - dla 15 osób, planowany termin realizacji: II kwartał 2013. Część 2. Monter nawierzchni drogowych: Brukarz - dla 15 osób, planowany termin realizacji: II kwartał 2013. Część 3. Pierwsze kroki w biznesie - czyli organizacja i prowadzenie własnej firmy:- dla 60 osób podzielonych na 4 grupy 15 osobowe ); planowany termin realizacji: I grupa - II kwartał 2013; II grupa - III kwartał 2013; III grupa - III kwartał 2013; IV grupa - IV kwartał 2013r. Część 4. Kucharz małej gastronomii - dla 10 osób, planowany termin realizacji: II kwartał 2013r. Część 5. Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim - dla 10 osób, planowany termin realizacji: II / III kwartał 2013. Cześć 6. Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia - dla 10 osób, planowany termin realizacji: II / III kwartał 2013r. Cześć 7. Księgowość komputerowa - ( obsługa programów CDN Optima i Symfonia): - dla 15 osób, planowany termin realizacji: III kwartał 2013r. Cześć 8. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG ( 135) i TIG ( 141 ): - dla 10 osób, planowany termin realizacji: III kwartał 2013r. Cześć 9. Kasjer handlowy : - dla 15 osób, planowany termin realizacji - III kwartał 2013r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. Potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U Nr 118 poz.1263), wystawione przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - dotyczy części 1 zamówienia. Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i gzaminowania spawaczy - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia - dotyczy części 8 zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku rozbieżności pomiędzy nazwą szkolenia wskazaną w SIWZ a nazwą wykazaną w załączniku nr 5 w ocenie doświadczenia będą uwzględnione te szkolenia, w których Wykonawca wykaże, że program tematyczny zrealizowanych przez niego zamówień obejmował co najmniej 70% wymaganego przez Zamawiającego minimum programowego wskazanego w załączniku nr 1 część II do SIWZ ( stosownie do części zamówienia, której oferta dotyczy ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami adekwatnymi do danej części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr 10 do SIWZ), Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe wyposażone w niezbędne narzędzia i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do SIWZ). Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2.Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych powiatu chrzanowskiego stanowiące załącznik nr 12 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty - nie dotyczy zajęć praktycznych części 6 zamówienia oraz części 1 zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ ( oryginał), 4.Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - zał. nr 6 do SIWZ. - dotyczy wszystkich części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
  • 4 - Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego - z wyłączeniem zajęć praktycznych części 6 zamówienia oraz części 1 zamówienia, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ), - terminu przeprowadzenia szkolenia - zmiana ilości osób objętych szkoleniem ( w sytuacji gdy szkolenie obejmuje kilka grup liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie pod warunkiem, iż łączna liczba osób objętych szkoleniem ze wszystkich grup nie zmieni się i będzie zgodna z przedmiotem zamówienia). - zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiana kosztu osobogodziny jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego w § 5 umowy szkoleniowej oraz tego że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej . Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego z tytułu realizacji umowy. Zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 08:30, miejsce: Dziennik Podawczy, parter, Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe Perspektywy realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5 m3 klasy III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób w specjalności: Operator ładowarki jednonaczyniowej do 2,5 m3 klasy III. Miejsce organizacji szkolenia: preferowany powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). Program szkolenia powinien obejmować min. 176 godzin dydaktycznych. Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Sposób organizacji zajęć praktycznych: Zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263) . W ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą m.in. następujące umiejętności: Sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej Jazda ładowarką Praca ładowarką Konserwacja ładowarki. Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych. Termin realizacji szkolenia: II kwartał 2013r. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma: a) Świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego b) Książkę operatora maszyn roboczych c) Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). d) Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. Ustala się, że kurs zakończy się egzaminem przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Monter nawierzchni drogowych - Brukarz. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). Dokładne miejsce odbywania zajęć praktycznych strony ustalą wspólnie przed podpisaniem umowy, z zastrzeżeniem że zajęcia praktyczne odbędą się na terenie gminy Chrzanów. Program szkolenia powinien obejmować 180 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: Bezpieczeństwo i higiena pracy przy wykonywaniu robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem robót brukarskich i drogowych, Materiałoznawstwo Technologia z elementami maszynoznawstwa Podstawy rysunku technicznego Maszyny, sprzęt i narzędzia do robót ziemnych Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku Zajęcia praktyczne: Wykonywanie wykopów, skarp i nasypów Wykonanie nawierzchni brukowych z kamieni Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych do zawodu brukarz, dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Sposób organizacji zajęć praktycznych: W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają wykonać zakres prac związanych z wyłożeniem nawierzchni o powierzchni min. 200 m2 zgodnie z technologią prac brukarskich, która powinna obejmować : przygotowanie podłoża do korytowania korytowanie podłoża wykonanie podbudowy wraz z zagęszczeniem ułożenie obrzeży ułożenie kostki brukowej spoinowanie powierzchni ułożonej wyłożenie kostki brukowej. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych oraz odzież roboczą . Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych. Termin realizacji szkolenia: II kwartał 2013. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów. i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pierwsze kroki w biznesie - czyli organizacja i prowadzenie własnej firmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych ( podzielonych na 4 grupy piętnastoosobowe) w specjalności: Pierwsze kroki w biznesie - czyli organizacja i prowadzenie własnej firmy. Liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie pod warunkiem, iż szkoleniem zostanie objętych łącznie 60 osób. O ewentualnej zmianie liczby osób w poszczególnych grupach Wykonawca zostanie poinformowany nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 2.Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3. Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: a.Czynności związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej b.Elementy prawa gospodarczego c.System podatkowy w Polsce i formy ewidencji podatkowej d.Podstawy marketingu e.Podstawy negocjacji f.Formy wsparcia dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą g.prowadzenie rozliczeń z ZUS h.Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 5.Czas trwania: nie dłużej niż 5 kolejnych dni roboczych 6.Termin realizacji szkolenia: I grupa - II kwartał 2013r. II grupa - III kwartał 2013r. III grupa - III kwartał 2013r. IV grupa - lV kwartał 2013r. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w specjalności:Kucharz małej gastronomii . 2.Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3.Program szkolenia: a)Podstawowe wiadomości z zakresu gastronomii: Składniki pokarmowe Sporządzanie jadłospisów Normy żywieniowe Skutki nadmiaru i niedoboru składników pokarmowych b)Technologie kulinarne potraw: Zasady przeprowadzania obróbki wstępnej, termicznej Porcjowanie, wykańczanie wyrobów Zasady wykonywania dań mięsnych Zasady przygotowywania dań garmażeryjnych Rodzaje napojów i techniki ich sporządzania Przechowywanie i magazynowanie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w małej gastronomii; Maszyny, urządzenia i wyposażenie zakładów gastronomicznych c)Przepisy BHP i HACCP w gastronomii d)Technologia wyrobu pizzy Zasady usytuowania sprzętu Produkty stosowane do wyrobu pizzy Praktyczna nauka wyrobu pizzy Dekorowanie potraw i stołu - podstawowe zasady Formy obsługi klienta Zajęcia praktyczne Samodzielne przygotowywanie potraw z powierzonych surowców Dekorowanie potraw, stołów Napoje i drinki Nowości kulinarne Organizowanie i przygotowywanie imprez okolicznościowych. h)Obsługa kasy fiskalnej i)ABC własnej firmy Liczba godz. 200, z czego zajęć praktycznych co najmniej 130. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników do pracy na stanowisku: Kucharz małej gastronomii , jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 200. 4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: zajęcia praktyczne powinny obejmować minimum 130 godzin. w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność obsługi klienta. w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie umiejętność dekorowania potraw i stołów. w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie umiejętność samodzielnego przygotowywania potraw oraz drinków. w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie umiejętność opracowywania jadłospisów w zależności od rodzaju imprezy okolicznościowej. w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny , materiały do zajęć praktycznych oraz odzież roboczą. 5.Czas trwania: nie dłużej niż 35 kolejnych dni roboczych 6.Termin realizacji szkolenia: II kwartał 2013r. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 7.Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w specjalności:Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim . 2.Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz.nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3.Program szkolenia: musi obejmować 200 godz. dydaktycznych i obejmować co najmniej następujące moduły: Rola i zadania opiekuna osób starszych ii niepełnosprawnych. Fizjologia procesu starzenia. Zasady żywienia osób starszych i niepełnosprawnych . Problemy zdrowotne, psychologiczne i społeczne ludzi starszych. Higiena i zabiegi pielęgnacyjne osób starszych i niepełnosprawnych Opieka paliatywna w geriatrii Zasady udzielania pomocy przedlekarskiej Komunikacja, nawiązywanie właściwych kontaktów i wymiana informacji Język niemiecki - min. 50 godz. Liczba godz. 200, z czego zajęć praktycznych co najmniej 130. 4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: a.zajęcia praktyczne powinny obejmować minimum 130 godzin. b.w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych osób starszych i niepełnosprawnych. c.w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie umiejętność opracowywania jadłospisów dla osób starszych i niepełnosprawnych w zależności od rodzaju schorzeń . d.w ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie umiejętność udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5.Czas trwania: nie dłużej niż 35 kolejnych dni roboczych 6.Termin realizacji szkolenia: II / III kwartał 2013r. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 7.Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób w specjalności: Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia. 2.Miejsce organizacji szkolenia: Część praktyczna - preferowany powiat chrzanowski. Część teoretyczna - powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć praktycznych poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w pozycji nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ. 3.Program szkolenia powinien obejmować min. 245 godzin dydaktycznych. Szkolenie powinno być zgodne z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia oraz przeprowadzone w oparciu o program opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składnia, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu ( Dz. U. Nr 113 poz. 731.) 4.Czas trwania: nie dłużej niż 40 dni roboczych 5.Termin realizacji szkolenia: II / III kwartał 2013r. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 6.Inne postanowienia: 1)Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. 2) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w specjalności: Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia ( bez kosztów badań lekarskich i uzyskania licencji )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Księgowość komputerowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: księgowość komputerowa. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). Program szkolenia powinien obejmować 200 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: UPROSZCZONE FORMY EWIDENCJI PODATKOWEJ Uproszczone formy ewidencji podatkowej małych firm Zasady ewidencji księgowej w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów Wykorzystanie programów komputerowych do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów WSPÓŁPRACA PREDSIĘBIORSTWA Z ZUS Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym Zasady wypełniania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych Zasady ustalania wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne Obsługa programu SYMFONIA ROZLICZENIA Z PRACOWNIKAMI Formy zatrudniania pracowników Rodzaje wynagrodzeń Zasady sporządzania listy płac KSIĘGA HANDLOWA Składniki majątku i źródła ich finansowania Operacje gospodarcze Konto księgowe Konta wynikowe Konta przychodów i rozchodów Koszty zespołu 4 i 5 Dokumentacja rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych Środki trwałe Rozrachunki z tytułu podatków Bilans Zestawienie obrotów i sald Sprawozdania finansowe Ustalenie wyniku finansowego WYKORZYSTANIE PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH W ZAKRESIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ W MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH - CDN Optima oraz SYMFONIA. Sposób organizacji zajęć praktycznych: Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika dostęp do stanowiska komputerowego wyposażonego w komputerowy program finansowo-księgowy tj. CDN - Optima oraz program SYMFONIA ( przy jednym stanowisku może pracować max. jeden uczestnik). W ramach zajęć praktycznych uczestnicy nabędą następujące umiejętności: prowadzenie uproszczonych form ewidencji poprawne wypełnianie dokumentów rozliczeniowych z ZUS i US sporządzanie listy płac ustalanie wyniku finansowego obsługa programu Symfonia. obsługa programu CDN - Optima. Razem 200 godzin Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników do pracy w dziale księgowości, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 200. Czas trwania: nie dłużej niż 35 dni robocze. Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2013r. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodami MAG ( 135) i TIG ( 141)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w specjalności : Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodami Mag i Tig. 2.Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w pozycji nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3.Program szkolenia powinien obejmować min. 230 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 1.Sposób organizacji zajęć praktycznych; zajęcia praktyczne mają być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Wykonawca zapewnia odzież roboczą Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 5.Czas trwania: nie dłużej niż 35 kolejnych dni roboczych 6.Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2013. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 7.Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. c)Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kasjer handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w specjalności: Kasjer handlowy. 2 Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3.Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: Podstawowe zagadnienia z zakresu podatku VAT Kasa fiskalna jako element fiskalizacji w handlu i usługach, typy kas i ich działanie, materiały eksploatacyjne Zajęcia praktyczne Zasady bezpieczeństwa w obrocie produktami żywnościowymi i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji Podstawowe zasady higieny ( HACCP ) Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie może przekroczyć 30. 4.Sposób organizacji zajęć praktycznych: zajęcia praktyczne powinny stanowić min. 50 % ogólnej liczby godzin objętych programem. w ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz terminali płatniczych. w ramach zajęć praktycznych wykonawca musi zapewnić liczbę kas fiskalnych co najmniej równą liczbie uczestników ( na jedną kasę może przypadać tylko jeden uczestnik). Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. 5.Czas trwania: 5 dni roboczych 6Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2013r. 7.Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym PO KL zgodnie z wymogami określonymi w § 75 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. nr 177, poz. 1193 ). b)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatów jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.