eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unisław › Gmina Unisław ul. Parkowa 20 86-260 Unisław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Unisław: Gmina Unisław ul. Parkowa 20 86-260 Unisław
Numer ogłoszenia: 108527 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Unisław, ul. Parkowa 20, 86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6866006, 6866309, fax 056 6866300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.unislaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gmina Unisław ul. Parkowa 20 86-260 Unisław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) wodociągu z rur polietylenowych PE PEHD o średnicy zewnętrznej: - 40 mm - 390,00 mb - 50 mm - 63,00 mb - 90 mm - 653,00 mb - 110 mm -5.330,00 mb - 160 mm - 700,00 mb 2) modernizacji hydroforni - instalacja sanitarna - instalacja elektryczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.25.21.20 - Zakłady uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) w pieniądzu na konto bankowe Zamawiającego: 82 9511 0000 2004 0016 4627 0010 b) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela (gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez Poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy 3. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. 3. posiadają odpowiedni kapitał dla tego zamówienia lub zdolność kredytową potwierdzoną opinią banku 4. zapewnią co najmniej 5-letni okres gwarancji na wykonane zamówienie 5. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia 7. dysponują sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 8. spełniają pozostałe wymagania określone SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają wykonawcy dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 (Oświadczenie Wykonawcy) - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wypełniony formularz (OFERTA) Załącznik nr 1 do SIWZ 1.4.Kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót- (załącznik nr 8) 1.5. Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ 1.6. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.7. Wykaz kierownictwa robót kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - Załącznik Nr 4. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez Wykonawcę kierownictwa robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi przedstawić także pozostały, podstawowy personel (kluczowych pracowników) przewidziany do realizacji zamówienia, taki jak np. robotnicy wykwalifikowani i niewykwalifikowani (ilość robotników) 1.8. Doświadczenie zawodowe tj. wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - Załącznik nr 3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich realizacji z załączeniem, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 1.9. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 2. Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczone za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.unislaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Unisławiu 86-260 Unisław ul. Parkowa 20, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Unisławiu 86-260 Unisław ul. Parkowa 20, pokój nr 10- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców 2. Zgodnie z art. 87 ust.1 ustawy, Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego wyjaśnień spowoduje odrzucenie oferty 3. Zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy, Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, o których mowa w art. 88, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 4. Wykluczenie Wykonawcy z postępowania Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji i ustawie. 5. Odrzucenie oferty Oferta zostanie odrzucona w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 89 ust.1oraz art. 90 ust. 3 ustawy. 6.Unieważnienie postępowania Postępowanie zostanie unieważnione, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.