Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Nowy Sącz: Dostawa kamiennych postumentów i balustrad oraz konserwacja stalowych balustrad w ramach zadania inwestycyjnego pn. Renowacja elementów mostu na rzece Kamienicy
Numer ogłoszenia: 108525 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamiennych postumentów i balustrad oraz konserwacja stalowych balustrad w ramach zadania inwestycyjnego pn. Renowacja elementów mostu na rzece Kamienicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamiennych postumentów i balustrad oraz konserwacja stalowych balustrad w ramach zadania inwestycyjnego pn. Renowacja elementów mostu na rzece Kamienicy. B.Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej Zadaniami, tj.: 1)Zadanie I - Dostawa wraz z montażem kamiennych postumentów i balustrad z piaskowca. 2)Zadanie II - Naprawa i konserwacja balustrad stalowych. C.Zakres Zadania I obejmuje: a) Dostawę postumentów i balustrad z piaskowca: -4 postumentów o kubaturze 1,66 m3, -2 postumentów o kubaturze 5,42 m3, -2 barier kamiennych o kubaturze 0,82 m3 (każda z osobna). b)Usunięcie z mostu starych postumentów kamiennych i balustrad betonowych. c)Montaż dostarczonych postumentów i balustrad. d)Postumenty i balustrady powinny być wykonane z piaskowca strzegomskiego (ewentualnie kieleckiego). Dostarczone postumenty powinny stanowić rekonstrukcję postumentów znajdujących się w chwili obecnej na moście. Należy zachować obecne wymiary i kolorystykę. Zaleca się zastosowanie piaskowca w kolorze szaro - ugrowo - żółtym, zbliżonym do pierwotnego. e)Montaż elementów kamiennych należy wykonać z wykonaniem izolacji poziomej. f)Prace montażowe należy prowadzić pod nadzorem konserwatorskim. g)Montaż piaskowcowych postumentów, balustrad należy wykonać zgodnie z opinią konstrukcyjną oraz projektem budowlanym konstrukcji dla wykonania nowych elementów oraz zgodnie z zaleceniami konserwatora dzieł sztuki, dostarczonymi Wykonawcy w dniu podpisania umowy. h)Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy dla Zadania I. i)Zamawiający wymaga, by na dostarczony towar Wykonawca udzielił min. 3 letniej gwarancji jakości. D.Zakres Zadania II obejmuje: a)Naprawę i konserwację balustrad stalowych na moście w ciągu ul. Lwowskiej o łącznej długości 188 mb i wysokości 1,2 m (około 225,6 m2) polegającej na: -dokładnym oczyszczeniu powierzchni ze starej farby oraz wszelkich zanieczyszczeń (ręczne zeskrobanie farby olejnej z elementów metalowych o powierzchni do 0,5 m, chemiczne usuwanie związków szkodliwych i soli, suszenie oczyszczonych obiektów metalowych), -naniesieniu powłok konserwacyjnych i antykorozyjnych; -miniowaniu i dwukrotnym malowaniu, -naprawie uszkodzonych balustrad. b)Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy dla Zadania II. c)Zamawiający wymaga, by na przedmiot usługi Wykonawca udzielił min. 3 letniej gwarancji jakości. E.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.22.00 - Piaskowiec 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru albo zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy Zadań I, II). 3.W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty wykonawców ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczy Zadań I, II). 4.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt: 1, 2 oraz pkt 3. 5.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (dotyczy Zadań I, II). 2.DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Zadań I, II); b)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczy Zadań I, II); 3.Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego Rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; b)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokument, o którym mowa w pkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 5 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem kamiennych postumentów i balustrad z piaskowca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Zadania I obejmuje: a) Dostawę postumentów i balustrad z piaskowca: -4 postumentów o kubaturze 1,66 m3, -2 postumentów o kubaturze 5,42 m3, -2 barier kamiennych o kubaturze 0,82 m3 (każda z osobna). b)Usunięcie z mostu starych postumentów kamiennych i balustrad betonowych. c)Montaż dostarczonych postumentów i balustrad. d)Postumenty i balustrady powinny być wykonane z piaskowca strzegomskiego (ewentualnie kieleckiego). Dostarczone postumenty powinny stanowić rekonstrukcję postumentów znajdujących się w chwili obecnej na moście. Należy zachować obecne wymiary i kolorystykę. Zaleca się zastosowanie piaskowca w kolorze szaro - ugrowo - żółtym, zbliżonym do pierwotnego. e)Montaż elementów kamiennych należy wykonać z wykonaniem izolacji poziomej. f)Prace montażowe należy prowadzić pod nadzorem konserwatorskim. g)Montaż piaskowcowych postumentów, balustrad należy wykonać zgodnie z opinią konstrukcyjną oraz projektem budowlanym konstrukcji dla wykonania nowych elementów oraz zgodnie z zaleceniami konserwatora dzieł sztuki, dostarczonymi Wykonawcy w dniu podpisania umowy. h)Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy dla Zadania I. i)Zamawiający wymaga, by na dostarczony towar Wykonawca udzielił min. 3 letniej gwarancji jakości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja balustrad stalowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Zadania II obejmuje: a)Naprawę i konserwację balustrad stalowych na moście w ciągu ul. Lwowskiej o łącznej długości 188 mb i wysokości 1,2 m (około 225,6 m2) polegającej na: -dokładnym oczyszczeniu powierzchni ze starej farby oraz wszelkich zanieczyszczeń (ręczne zeskrobanie farby olejnej z elementów metalowych o powierzchni do 0,5 m, chemiczne usuwanie związków szkodliwych i soli, suszenie oczyszczonych obiektów metalowych), -naniesieniu powłok konserwacyjnych i antykorozyjnych; -miniowaniu i dwukrotnym malowaniu, -naprawie uszkodzonych balustrad. b)Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy dla Zadania II. c)Zamawiający wymaga, by na przedmiot usługi Wykonawca udzielił min. 3 letniej gwarancji jakości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługi doradcze i konsultingowe w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r.
- Usługi doradcze i konsultingowe w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 września 2024 r.
- Zamówienie na dostawę mebli szkolnych dla Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego(...)
- Zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Kościuszki 18 w Grybowie izolacji przeciwwilgociowej i instalacji wentylacji mechanicznej (...)
- BZP.271.43.2025 Wykonanie robót budowlanych(...)"Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się w budynku Ratusza Urzędu Miasta Nowego Sącza".
- BZP.271.47.2025 Wykonanie robót budowlanych (.....) pn.: ,,budowa instalacji klimatyzacji w systemie VRF dla budynku Ratusza w Nowym Sączu (.....)"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa stalowych kanałów spalinowych w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- "Świadczenie usługi utrzymania pogotowia dźwigowego i wykonywania przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych itp."
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
- Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A.
- Utrzymanie w sprawności technicznej budynku nr 8 w kompleksie wojskowym m. Chojnice.
więcej: Piaskowiec »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.