eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczmodernizacja bazy MPS - Maksymilianowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10851

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: modernizacja bazy MPS - Maksymilianowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Dorota Zdunowska ppłk Mirosław Paradowski - sprawy techniczne tel. 3782065 lub 3783558, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285, e-mail: rzi.szp@pow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzi.hg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja bazy MPS - Maksymilianowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jednostka Wojskowa Nr 1123 Maksymilianowo k/Bydgoszczy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową i przebudową zbiorników oraz zakupem i montażem nowych urządzeń ( m.in. filtrów, pomp, ramion i węży roboczych) bazy materiałów pędnych i smarów. Zamówienie obejmuje również budowę oraz przebudowę obiektów budowlanych położonych na terenie bazy (magazynów, pompowni paliw, rozdzielni elektrycznej, budynków administracyjnych i ogrodzeń) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie są wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie powyżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca, który zostanie zaproszony do złożenia oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 110.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1) warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy pzp; 2) posiadający doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym charakterze. * zamówienie o podobnym charakterze: roboty związane z budową nowych lub przebudową istniejących baz (stacji ) paliw o wartości minimum 2 mln złotych * warunek minimum - zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty o podobnym charakterze i wielkości, potwierdzonej dokumentami, że została wykonana należycie 3) warunkiem pożądanym dla realizacji zamówienia, lecz nie koniecznym, jest posiadanie przez wykonawcę certyfikatu ISO lub AQAP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: warunek 1 - warunek oceniony będzie metodą spełnia/nie spełnia warunek 2 - warunek oceniany będzie w skali punktowej. Ocena dokonywana będzie na podstawie załaczonego wykazu robót. Za każde 2 mln złotych zrealizowanego zakresu robót ponad wymagane minimum wykonawca otrzyma 2 pkt. *Jeżeli liczba wykonawców którzy spełniają wymagane warunki okreslone w pkt. 1) i 2) będzie większa niż 5, do złożenia oferty zaproszeni zostaną Ci wykonawcy, którzy otrzymają największą liczbe pkt. w ocenie warunku doświadczenia. Ponadto, w tym przypadku posiadanie certyfikatu ISO lub AQAP skutkować będzie przyznaniem dodatkowych 5 pkt Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu; 2)oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 6)wskazanie kierownika budowy, kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kierownika robót sanitarnych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia budowlane i aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającym członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa. 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. * Do oceny zostaną przyjęte tylko pozycje wykazu o kompletnych informacjach, spełniające wymagania roboty o podobnym charakterze i potwierdzone stosownymi dokumentami. 8) certyfikat ISO lub AQAP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wniosek składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosku w postaci elektronicznej. 2.Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wniosek podpisany przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 uPzp). 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawca winien złożyć wniosek Zamawiającemu w zamkniętym opakowaniu opisanym na zewnętrznej stronie w następujący sposób:\Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na modernizacje bazy MPS Maksymilianowo, z dopiskiem Nie otwierać przed 15.02.2007r godz. 10.00 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.