Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Ełk: Remont chodnika na ulicy Wawelskiej w Ełku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej.
Numer ogłoszenia: 108517 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, fax 087 6102059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika na ulicy Wawelskiej w Ełku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika na ulicy Wawelskiej w Ełku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Armii Krajowej. 2. Wykonanie robót budowlanych 2.1. Określonych za pomocą kosztorysu ślepego i szczegółowych specyfikacji technicznych 2.2. Określonych za pomocą dokumentacji projektowej, którą opracować ma Wykonawca: a) wykonanie, utrzymanie w czasie realizacji robót i demontaż po ich zakończeniu tymczasowego oznakowania wykonanego w oparciu o wcześniej opracowany projekt b) urządzenie i demontaż placu budowy 3. Wykonanie usług i innych czynności związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi 3.1. Sporządzenie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych z uwzględnieniem minimalizacji utrudnień w dostępie do posesji, 3.2. wywiezienie i zagospodarowanie gruzu betonowego i innych materiałów pochodzących z rozbiórek, a nie nadających się do powtórnej zabudowy przy zachowaniu zasad ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 - o odpadach 4. Inne wymagania dotyczące remontu Przyjęte materiały i preparaty muszą posiadać zgodność chemiczną i fizyczną oraz posiadać aktualne aprobaty techniczne IBD i M. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane wg. klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 6. 6. Zakres robót remontowych: 6.1. Roboty przygotowawcze Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 568,0 m Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm - 75,0 m Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm - 1766,6 m2 Rozebranie nawierzchni z trylinki na podsypce cementowo piaskowej - 338,5 m2 Rozebranie nawierzchni z kostki /Polbruk/ gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - 40,0 m2 6.2. Elementy ulic Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm - 543,50 m Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm - 24,50 m Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce - 214,0 m Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej koloru szarego 9do 10% kolor) grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 1286,2 m2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej koloru szarego 9do 10% kolor) grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 378,5 m2 6.3. Podbudowy Podbudowa z kruszywa naturalnego gr 15 cm - na wjazdach - 378,5 m2 6.4Inne roboty Regulacja pionowa studni kanalizacyjnych - 8 szt Regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych - 11 szt Regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 1 szt Wykonanie zieleńca z humusowaniem i obsianiem trawą - 428,0 m2 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy, gdyż Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 3.1 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 30 000 zł netto, 3.2 dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 1. spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. .2. spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. 3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt. 4. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8 niniejszej Specyfikacji, na zasadzie,spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia z wykorzystaniem wzoru wg Zał. Nr 1 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wstawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert, 1.5 Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa takich uprawnień wymagają. 1.5 Oświadczenie, że że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oświadczenia należy dołączyć: 1.5a Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie chodnika o wartości większej niż 30 000 zł netto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 1.5b Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w którym należy wskazać osobę przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy,do wykazu należy dołączyć: uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane w specjalności drogowej dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy, dokument stwierdzający, że wskazana osoba ma prawo wykonania tej funkcji w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 1.6. W celu W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.7. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z wyłączeniem pełnomocnictwa które musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. UWAGA: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 2. Inne wymagane dokumenty: 2.1. Wypełniony i parafowany projekt umowy- Zał. Nr 3 2.Podwykonawstwo Zał. Nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, pok. nr 41.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 114 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Remont komory dymowej znajdującej się na terenie Komendy Powiatowej PSP w Ełku
- Zakup i dostawa opału do szkół na terenie Gminy Ełk - oleju opałowego, węgla, pelletu i gazu płynnego propan na sezon grzewczy 2025/2026
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT BUDOWY DRÓG ROWEROWYCH W EŁKU, z podziałem na pięć części
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna"
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej ul. Zielonej w Śmiertnym Dębie
- Konserwacja i bieżąca naprawa mostu o nr JNI 01016697 w ciągu drogi powiatowej nr K1922 Tokarnia - Więciórka - Trzebunia w km 1+740 w miejscowości Tokarnia
- Modernizacja/Remont drogi gminnej "Droga Półrzeczki" nr 340130 K w miejscowości Półrzeczki w km 0+970 - 1+265 - odcinek III
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gołdap w 2025 roku
- Remont istniejącego stawu ziemnego zlokalizowanego na działkach nr 998/4, 1019/1, 1020/4, 1020/5, 1020/23 i 1022 w miejscowości Dobrzyca
- "Przebudowa ul. Kołłątaja w Leżajsku na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Kopernika"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.