Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Łódź: Modernizacja dachu budynku przychodni
Numer ogłoszenia: 108516 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Widzew", Al. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6748636, fax 042 6748636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwidzew.lekarz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachu budynku przychodni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarskich: prace demontazowe obróbek blacharskich, rynien rur spustowych obróbki murarskie, uzupełnienie tynków na kominach i nadbudówkach położenie papy termozgrzewalnej prace montazowe rynien. rur spustowych, kominów odpowietrzajacych instalacji odgromowej prace wykończeniowe, malowanie świetlików, odgromników .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy PZP tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykonali w okresie prowadzenia działalności co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamównienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł ( słownie : sto tysięcy zł) b)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł ( ddwieście tysięcy zł) 4) udzielą gwarancji na okres min. 60 m-cy 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ( odrzuceniem jego oferty)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wypełnionego FORMULARZA OFERTY - zał. nr 4 do SIWZ. 2) Wypełnionego Kosztorysu ofertowego. 3) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia ww dokumentu zobowiązany jest każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4) Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym zał. Nr 5 do SIWZ. Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają, oddzielnie , przez każdego partnera. 5) Zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS. Podmioty występujące wspólnie w/w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 6)Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającego, że Wykonawcy nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Podmioty występujące wspólnie w/w zaświadczenie składają każdy oddzielnie. 7) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie w/w informacje składają każdy oddzielnie,odpowiednio do statusu podmiotu. 8)Wykazu robót budowlanych (min. 3) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 - do SIWZ 9)Wykaz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia wraz z kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy: uprawnień w specjalnościach odpowiadających specjalnościom koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w art. 14 ust.1 Prawa budowlanego oraz spełnienia wymagania określonego w ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. Nr 5 z 2001 roku poz.42 wraz z późn. zm wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 - do SIWZ 10)Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. Ustawa o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92 poz. 881) - zał. nr 8 do SIWZ 11) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 200 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- na załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku gdy kilka podmiotów występuje wspólnie, każdy z tych podmiotów musi, w sposób nie budzący wątpliwości, potwierdzić wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, tj. Zamawiający wymaga w informacji z banku każdego z podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości właściwej dla każdego z podmiotów. Warunek jest spełniony wówczas, kiedy suma zdolności kredytowych podmiotów występujących wspólnie osiągnie wartość dodatnią, określoną w roz. IX ust. 1. pkt.11 12) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Wysokość sumy ubezpieczenia musi wynosić minimum 100 000,00 zł.W przypadku, gdy termin ważności w/w polisy upływa przed datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie, że przed upływem terminu ważności polisy przedłuży jej ważność na okres do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 13)Wykaz i zakres prac, które zostaną powierzone podwykonawcom Podmioty występujące wspólnie składają w/w dokument każdy oddzielnie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek posiadania polisy o wymaganej sumie ubezpieczenia zostanie spełniony łącznie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Widzew ul. Piłsudskiego 157 92-332 Łódź pok 116 tel (042) 674-86-36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Miejska Przychodnia Widzew 92-332 Łodź ul. Piłsudskiego 157 pok. 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa gminnej SUW Nowawieś, przebudowa sieci wodociągowej we wsi Białkowo i Lisewo oraz budowa nowej sieci wodociągowej (...)
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





