Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Numer ogłoszenia: 108487 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 106127 - 2009 data 07.07.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III 2..
- W ogłoszeniu jest: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - program szkolenia, - harmonogram szkolenia, - preliminarz kosztów, - opis warunków lokalowych, - opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie, - certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, - charakterystyka kadry dydaktycznej, - Curriculum Vitae każdego wykładowcy, - dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje kadry dydaktycznej, - kserokopię wzoru wydawanego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, - oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, - oferta wg wzoru zawartego w SIWZ, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, - oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - kserokopię umów z podwykonawcami..
- W ogłoszeniu powinno być: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - program szkolenia, - harmonogram szkolenia, - preliminarz kosztów, - opis warunków lokalowych, - opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie, - certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, - charakterystyka kadry dydaktycznej, - Curriculum Vitae każdego wykładowcy, - dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje kadry dydaktycznej,uprawnienia instruktorskie w zakresie nauczania ścinki i pozyskania drewna oraz obsługi pilarek, nadane przez regionalne dyrekcje Lasów Państwowych po 1995 roku lub zweryfikowanymi przez te jednostki po tym terminie (dotyczy wykładowców realizujących na kursie ćwiczenia z zakresu ścinki i wyrobu drewna) - kserokopię wzoru wydawanego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, - oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, - oferta wg wzoru zawartego w SIWZ, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, - oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - kserokopię umów z podwykonawcami..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
- W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, pok. 3..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, pok. 3..
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





