eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinModernizacja instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Gubinie ul. Piastowska 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Gubin: Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Gubinie ul. Piastowska 20
Numer ogłoszenia: 108420 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Gubinie ul. Piastowska 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w Gubinie ul. Piastowska 20. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych (m.in. demontaż instalacji elektrycznych, przebijanie otworów i kucie bruzd, układanie przewodów - 2.649 m, osprzęt - 220szt, puszki izolacyjne - 220szt, gniazda instalacyjne - 79szt, oprawy oświetleniowe - 110 kpl, sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 55 pomiarów, próby działania wyłącznika - 76 prób, skuteczność zerowania - 92 szt, pomiar natężenia oświetlenia - 60 pkt, ) b) montaż rozdzielnic elektrycznych (m.in. tablice elektryczne - 5szt,) c) montaż instalacji odgromowej (m.in. przewody instalacji odgromowej 236m, złącze kontrolne - 42 szt,, pomiar - 6 szt,).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.23.10 - Roboty w zakresie ochrony oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wszystkie warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in. : 1) wykonali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to w okresie prowadzenia tej działalności) - pod pojęciem 2 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia rozumie się 2 roboty budowlane z zakresu wykonania lub modernizacji instalacji elektrycznej w budynkach o wartości zadania min. 40 tys. zł każda, 2) do realizacji zamówienia zatrudnią kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanym na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy, zgodnie i na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) - sporządzone zgodnie i na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 3. oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - sporządzone zgodnie i na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 4. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) - sporządzone zgodnie i na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty pełnomocnictwa. 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych podobnych 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 9. kopie kwalifikacji, posiadanych uprawnień stwierdzających przygotowanie zawodowe, zaświadczenie o wpisie do odpowiedniej Izby Inżynierów osób zatrudnionych do realizacji zamówienia 10. akceptacja przez wykonawcę projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ sporządzona zgodnie i według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ 11. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 12. kosztorys ofertowy - wypełniony, zgodnie z zapisami rozdziału II pkt. 4 niniejszej SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin ul. Piastowska 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.