eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej nr ew. dz. 241 w Sadach Dolnych na długości 615 m i szerokości jezdni 3,50 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Bolków: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej nr ew. dz. 241 w Sadach Dolnych na długości 615 m i szerokości jezdni 3,50 m
Numer ogłoszenia: 108355 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Kolejowa 5, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7413309, fax 075 7413277.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Miejskiego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej nr ew. dz. 241 w Sadach Dolnych na długości 615 m i szerokości jezdni 3,50 m.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie warstwy wiążącej o grubości po zagęszczeniu 4 cm - nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej ( 2406,50m2) 2. Wykonanie warstwy ścieralnej grubości po zagęszczeniu 3 cm - nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej ( 2406,50m2 )

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.32.20 - 42.23.32.20 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( art. 22 ust. 1 pkt 4), 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Odpis lub kserokopia z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 3. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2). 4. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Upoważnienie ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Istotne postanowienie umowy ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ )na znak przyjęcia tych warunków należy załączyć projekt umowy zaparafowanymi wszystkimi stronami. 8. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://bip.bolkow.dolnyslask.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminn-Miejski Zakład Budzetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 59-420 Bolków ul. Kolejowa 5 sekretariat pokój 4.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Gminn-Miejski Zakład Budzetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 59-420 Bolków ul. Kolejowa 5 sekretariat pokój 4.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.