Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Ostróda: Dostawa węgla kamiennego niesort na sezon grzewczy 2008/2009
Numer ogłoszenia: 108298 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Ostródzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 21, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6464271 w. 42, fax 089 6463985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.ostroda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mpec.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego niesort na sezon grzewczy 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla kamiennego typ 32.2 klasy 23/14/08, sortymentu niesort Kod CPV 10121000-7 o parametrach: - wartość opałowa powyżej 23 000 kJ/kg - zawartość popiołu do 14 % - zawartość siarki do 0,8 % - wilgotność do 14 % - granulacja 0-300mm - części lotne powyżej 28 i procentowej zawartości sortymentów: - miał granulacja 0 - 20 do 45 % - groszek granulacja 8 - 31,5 min 10 % - orzech granulacja 25 - 80 min 30 % - gruby granulacja 40 - 300 min 15 % 2. Zakres zamówienia - Dostawa węgla kamiennego sortymentu niesort klasy 23/14/08 w ilości 3000 Mg na sezon grzewczy 2008/2009 loco skład opału Kotłownia Rejonowa w Ostródzie ul. Demokracji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia 30.06.2008 roku do godziny 10.00 w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Ostródzie ul. M. Piłsudskiego 21 w BANKU MILLENNIUM nr 93 1160 2202 0000 00006194 1584 z dopiskiem - Wadium na przetarg - Dostawa węgla kamiennego. Jako termin, przyjmuje się datę i godzinę wpływu gotówki na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być złożone u Głównego Księgowego Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem Wadium na przetarg - Dostawa węgla kamiennego. 4. Do oferty należy dołączyć dowód przelewu, bądź kopię dokumentu w przypadku innej niż pieniężna formy wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie przeniesione za zgodą Wykonawcy w części lub całości, w dniu podpisania umowy na rachunek depozytowy jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Nie wykorzystana część wadium zostanie zwrócona Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 Ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2). Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, czyli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Złożą oświadczenie, że: a) Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń oraz, że otrzymał wszystkie konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty, b) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której wzór załączono do SIWZ w terminie i czasie wskazanym przez Zamawiającego, c) nie zachodzi żadna okoliczność powodująca wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, d) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; g) wartość roczna dostaw węgla kamiennego w trzech ostatnich latach tj. 2005, 2006, 2007 nie była niższa niż 900 000 zł. (dziewięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych), 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda od Wykonawców w Rozdziale V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego Załącznik Nr 1 do Formularza ofertowego. 3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, 5, 6, 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat minimum 2 zamówień na dostawę węgla kamiennego, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Wykaz powinien zawierać wartość zamówienia, daty ich realizacji, miejsce wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że w/w przedmiot zamówienia został wykonany należycie. 10. Kopię bilansu oraz rachunku zysków i strat za 2007 r., 11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Podpisany Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 13. Oświadczenie zawierające wszystkie pozostałe zagadnienia ujęte w ust. 2 w Rozdziale IV niniejszej SIWZ. 14. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Piłsudskiego 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 11:50, miejsce: Miejskie przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Piłsudskiego 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz usługa doręczania i odbioru przesyłek z siedziby UG Ostróda
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
- "Dostawa 75 ton węgla kamiennego typu Orzech"
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2026
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej-postępowanie nr 4.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa 75 ton węgla kamiennego typu Orzech"
- Dostawa węgla do Zespołu Szkół w Lubomierzu w 2026 r.
- Dostawa węgla groszku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sośnie
- Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2026 roku
- Dostawa węgla kamiennego sortymentu groszek, typu 31.2 lub 32.1 /płukanego/ do SPZOL w Rajczy przez okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





