Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Warszawa: Dostarczenie Systemu umożliwiającego wymianę danych z Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych (KDPW) dla Banku Gospodarstwa Krajowego.
Numer ogłoszenia: 108262 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, fax 022 6270378,6270479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie Systemu umożliwiającego wymianę danych z Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych (KDPW) dla Banku Gospodarstwa Krajowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie i uruchomienie Systemu umożliwiającego odbiór i przesyłanie danych do nowego systemu depozytowo-rozliczeniowego KDPW za pomocą elektronicznej komunikacji (ESDK). Przedmiotem zamówienia jest również świadczenie przez Wykonawcę, przez 12 miesięcy po odbiorze Systemu, usług serwisu gwarancyjnego i asysty technicznej (zapewnienie zgodnosci Systemu z obowiązującym prawem i regulacjami KDPW).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.24.30.00 - Usługi programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.30.00 - Usługi programowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga wykazania wykonania / wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień na wykonanie lub wykonywanie i wdrożenie lub wdrażanie w instytucjach finansowych systemu umożliwiającego wymianę danych z Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych, każde o wartości zamówienia co najmniej 180.000 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 3) warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200.000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. Ponadto Wykonawcy muszą potwierdzić spełnianie warunków przedmiotowych, załączając do oferty dokumenty, o których mowa w sekcji następnej niniejszego ogłoszenia (oraz w części XI siwz). OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załącznika nr 2 i 3 do oferty oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa poniżej (oraz w części IX siwz). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień dotyczących wykonania lub wykonywania i wdrożenia lub wdrażania w instytucjach finansowych systemu umożliwiającego wymianę danych z KDPW, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania lub wykonywania i odbiorcy, wg załącznika nr 3 do oferty. 4. Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 200.000 zł. PEŁNOMOCNICTWO: w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH: Formularz oferty technicznej. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę 3 tabeli Funkcjonalność systemu oraz uzupełnić opisowo pkt 2 i 3 Formularza oferty technicznej (załącznik nr 4 do siwz), który po uzupełnieniu winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 4. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy mający siedizbę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej znajdują się w siwz (część XII).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Dep. Rozwoju Systemów Bankowych (DRSB), I piętro, pok. 115.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 7, Dep. Rozwoju Systemów Bankowych, I piętro, pok. 115.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





