Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Olsztyn: REMONT SALI KOCERTOWEJ - PSM W OLSZTYNIE - DOSTAWA I MONTAŻ NOWYCH FOTELI ORAZ UTYLIZACJA STARYCH FOTELI
Numer ogłoszenia: 108203 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Fryderyka Chopina , ul. Tadeusza Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5272691, faks 89 5272691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola-muz.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI KOCERTOWEJ - PSM W OLSZTYNIE - DOSTAWA I MONTAŻ NOWYCH FOTELI ORAZ UTYLIZACJA STARYCH FOTELI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych foteli oraz utylizacja starych foteli w sali koncertowej oraz w przynależnej do niej sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie. Budynek szkoły jest zlokalizowany w Olsztynie przy ul. Kościuszki 39. W zakresie zamówienia jest między innymi wykonanie niżej wymienionych czynności. 1) Załadunek, wywóz i utylizacja starych foteli. 2) Zaprojektowanie foteli 3) Wykonanie, dostawa i montaż nowych foteli. 4) Wykonanie niezbędnych pomiarów umożliwiających montaż i odbiór nowych foteli. 2. Wymagania dla wykonywanych robót:.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5000zł, słownie pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej trzech dostaw z montażem, które była nie mniejsza niż 300 foteli jednocześnie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
model fotela
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - walory estetyczne i funkcjonalność - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola-muz.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PSM I i II st. w Olsztynie ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 12:00, miejsce: PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA IM. FRYDERYKA CHOPINA W OLSZTYNIE 10-503 OLSZTYN ul. KOŚCIUSZKI 39 gab. nr 6 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Lidzbarku Warmińskim w podziale na zadania: Zadanie nr 1 Biskupiec-Dymer, Zadanie nr 2 Barcikowo-Spręcowo
- Remont budynku magazynowego nr 29 polowego sprzętu kwaterunkowego w Bemowie Piskim-postępowanie nr 62/RB
- Remont dachu budynku I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych instytucji kultury, dla których Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego jest podmiotem tworzącym.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Szczytnie"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych tj. warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sal dydaktycznych modułowych dla Szkoły Podstawowej w Kosakowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa sieci wodociągowej azbestowo-cementowej w ulicach: Spacerowa, Sportowa, Spokojna, Sosnowa, Słowiańska, Akacjowa, Słoneczna w miejscowości Szadkowice-Ogrodzim
- "Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku przy ul. 1 Maja 54 w Ornecie"
- Remont dachu budynku OSP Wilków gmina Błędów
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Szczytnie"
więcej: Siedziska teatralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





