Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Mielec: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 108202 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego drukarki atramentowej z modułem automatycznego druku dwustronnego Sztuk 2 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30233234-0 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) kolorowe drukarki atramentowe Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww.wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry Przedmiot zamówienia Drukarka atramentowa z modułem automatycznego druku dwustronnego spełniająca poniższe parametry 1. Ilość pojemników z tuszem 4 sztuki (Black, Cyan, Yellow, Magenta). 2. Prędkość druku czerń, najniższa jakość, A4 (wg danych producenta) minimum do 23 str./min. 3. Prędkość druku (kolor, najniższa jakość, A4 (wg danych producenta) minimum do 18 str./min. 4. Maksymalna pojemność wejściowa (papieru) minimum do 150 stron. 5. Standardowa pojemność odbiornika (papieru) minimum do 80 stron. 6. Druk dwustronny automatyczny (dołączony moduł druku dwustronnego). 7. Zainstalowana pamięć minimum 8 MB. 8. Standardowe podłączenia minimum port USB - zgodny ze specyfikacja USB_2.0. 9. Okres gwarancji minimum 1 rok. ZADANIE 2 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - zestawów komputerowych / komputer wraz z monitorem / - typ I Sztuk 8 zestawów kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30231200-9 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) sprzęt komputerowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry Przedmiot zamówienia Komputer z monitorem LCD - (typ I), spełniający poniższe parametry System operacyjny Windows XP Professional PL OEM Procesor z wentylatorem procesor w architekturze x86, częstotliwość pracy minimum 3GHz, cache L2 1 MB Pamięć operacyjna minimum DDR 1GB PC400 - markowe Stacja dyskietek FDD 1.44MB Dysk twardy minimum HDD 160 GB, 7200 RPM, SATA Napęd optyczny DVD-ROM Karta graficzna Tak Karta sieciowa minimum Ethernet 10/100/1000 Klawiatura standardowa, przewodowa Obudowa markowa, z zasilaczem min. 400W PFC Masz z podkładka tak - mysz optyczna z rolką GWARANCJA minimum 24 miesiące Monitor LCD (typ I) - parametry przekątna ekranu minimum 17 cali kontrast minimum 800:1 jasność minimum 320 cd/m2 łączny czas reakcji matrycy maksymalnie 5 ms kąt widzenia poziomy/pionowy (CR> 5:1) minimum: 170 stopni / 170 stopni kąt widzenia poziomy/pionowy (CR>10:1) minimum: 160 stopni / 160 stopni gwarancja minimum 36 miesięcy ZADANIE 3 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - zestawów komputerowych / komputer wraz z monitorem / - typ II Sztuk 3 zestawy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30231200-9 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) sprzęt komputerowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry Przedmiot zamówienia Komputer z monitorem LCD - (typ II), spełniający poniższe parametry System operacyjny Windows XP Professional PL OEM Procesor z wentylatorem: procesor w architekturze x86, częstotliwość pracy minimum 3GHz, cache L2 1 MB Pamięć operacyjna minimum 2 GB 400 MHz Dual Channel DDR SDRAM Stacja dyskietek FDD 1.44MB Dysk twardy minimum HDD 160 GB, 7200 RPM, SATA Napęd optyczny DVD +/- RW, dual layer, prędkość zapisu płyt DVD+R: 16x Karta graficzna Tak Karta sieciowa minimum Ethernet 10/100/1000 Klawiatura standardowa, przewodowa Obudowa markowa, z zasilaczem min. 400W PFC Masz z podkładka tak - mysz optyczna z rolką GWARANCJA minimum 24 miesiące Monitor LCD ( typ II ) - parametry przekątna ekranu minimum 17 cali kontrast minimum 800:1 jasność minimum 320 cd/m2 łączny czas reakcji matrycy maksymalnie 5 ms kąt widzenia poziomy/pionowy (CR> 5:1) minimum: 170 stopni / 170 stopni kąt widzenia poziomy/pionowy (CR> 10:1) minimum 160 stopni / 160 stopni gwarancja minimum 36 miesięcy ZADANIE 4 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - zestawów komputerowych / komputer wraz z monitorem / - typ III Sztuk 1 zestaw kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30231200-9 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) sprzęt komputerowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry: Przedmiot zamówienia Komputer z monitorem LCD - (typ III), spełniający poniższe parametry System operacyjny Windows XP Professional PL OEM Procesor z wentylatorem procesor w architekturze x86, częstotliwość pracy minimum 3GHz, cache L2 1 MB Pamięć operacyjna minimum 4 GB 400 MHz Dual Channel DDR SDRAM Stacja dyskietek: FDD 1.44MB Dysk twardy minimum HDD 200GB, 7200 RPM, SATA Napęd optyczny DVD +/- RW, dual layer, prędkość zapisu płyt DVD+R: 16x Karta graficzna Tak Karta sieciowa minimum Ethernet 10/100/1000 Klawiatura standardowa, przewodowa Obudowa markowa, z zasilaczem min. 400W PFC Masz z podkładka tak - mysz optyczna z rolką GWARANCJA minimum 24 miesiące Monitor LCD ( typ III ) - parametry przekątna ekranu minimum 17 cali kontrast minimum 800:1 jasność minimum 320 cd/m2 łączny czas reakcji matrycy maksymalnie 5 ms kąt widzenia poziomy/pionowy (CR> 5:1) minimum 170 stopni / 170 stopni kąt widzenia poziomy/pionowy (CR>10:1) minimum 160 stopni / 160 stopni gwarancja minimum: 36 miesięcy ZADANIE 5 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - monitorów LCD typ I Sztuk 4 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30231200-9 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) sprzęt komputerowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry Przedmiot zamówienia Monitor LCD typ I, spełniający poniższe parametry przekątna ekranu minimum 17 cali kontrast minimum 800:1 jasność minimum 320 cd/m2 łączny czas reakcji matrycy maksymalnie 5 ms kąt widzenia poziomy/pionowy (CR> 5:1) minimum 170 stopni / 170 stopni kąt widzenia poziomy/pionowy (CR> 10:1) minimum 160 stopni / 160 stopni gwarancja minimum 36 miesięcy ZADANIE 6 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - monitorów LCD typ II Sztuk 2 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30231200-9 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) sprzęt komputerowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry Przedmiot zamówienia Monitor LCD typ II, spełniający poniższe kryteria: przekątna ekranu minimum 21 cali ekran panoramiczny nie kontrast minimum 900:1 jasność minimum 300 cd/m2 łączny czas reakcji matrycy maksymalnie 16 ms kąt widzenia poziomy/pionowy minimum 175 stopni / 175 stopni gniazda wejściowe minimum 15-pin D-sub, DVI-D, CVBS, S-Video normy minimum TCO 03 gwarancja minimum 36 miesięcy ZADANIE 7 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - sieciowej drukarki laserowej z autodupleksem Sztuk 1 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) 30233231-9 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) drukarki laserowe Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający poniższe parametry Przedmiot zamówienia Kolorowa drukarka laserowa z modułem druku dwustronnego Parametry nominalna prędkość druku mono /wg danych producenta/ - minimum 12 str./min. nominalna prędkość druku kolor /wg danych producenta/ - minimum 10 str./min. rozdzielczość w pionie mono /wg danych producenta/ - minimum 600 dpi rozdzielczość w poziomie mono /wg danych producenta/ - minimum 600 dpi rozdzielczość w pionie kolor /wg danych producenta/ - minimum 600 dpi rozdzielczość w poziomie kolor /wg danych producenta/ - minimum 600 dpi normatywny cykl pracy /wg danych producenta/ - minimum 35 000 str./mies. pojemność podajnika papieru - minimum 500 szt. (dopuszczalne 2 x 250) zainstalowana pamięć - minimum 64 MB prędkość procesora - minimum 300 MHz złącza zewnętrzne - minimum USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps druk dwustronny (dupleks) Automatyczny ilość pojemników z tonerem 4 sztuki: - czarny - wydruk minimum 2500 stron przy 5 % pokryciu /wg. danych producenta/ - błękitny - wydruk minimum 2000 stron przy 5 % pokryciu /wg. danych producenta/ - żółty - wydruk minimum 2000 stron przy 5 % pokryciu /wg. danych producenta/ - purpurowy - wydruk minimum 2000 stron przy 5 % pokryciu /wg. danych producenta/ inne: dodatkowo do drukarki dołączone 4 komplety tonerów (nie wliczamy tutaj kompletu tonerów standardowo dołączonego do drukarki) /tonery muszą być : fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad i objęte gwarancją ich producenta/ / 1 komplet = po jednym tonerze z każdego koloru / Gwarancja minimum 12 miesięcy ZADANIE 8 DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - karty pamięci flash mini Secure Digital 2 GB Sztuk 2 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30233170-3 opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Nośniki do przechowywania Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty pamięci flash spełniające poniższe parametry Przedmiot zamówienia Karta pamięci do Palmtopa HP iPAQ hw6915 - sztuk 2 Standard: Mini Secure Digital Pojemność 2 048 MB maks. szybkość zapisu /wg. danych producenta/ - min.: 5,5 MB/s maks. szybkość odczytu /wg. danych producenta/ - min.: 7 MB/s uwagi:karta musi współpracować z urządzeniem HP iPAQ hw6915 Gwarancja min.: 60 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty, których wykaz został zamieszczony w Rozdziale III pkt 4 i 5 SIWZ. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, dokument ten zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, wg wzoru nr 2 do specyfikacji - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. c. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg wzoru nr 4 do specyfikacji - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, d.pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, e. dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia za wyjątkiem karty pamięci norm 89 336 EEC oraz 73 23 EEC [CE] - złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Oznacza to możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm. a.w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być dołączony do oferty i zawierać w szczególności: 1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy (należy podać znak i nazwę postępowania np. PO.3410-5 07 dostawa sprzętu komputerowego), 2) wskazanie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) ustanowionego Pełnomocnika 4) zakres umocowania Pełnomocnika, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców, - złożenie oferty wspólnej, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również przez tego Wykonawcę, który zostanie ustanowiony Pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców. Nie dołączenie do oferty pełnomocnictwa w wymaganej formie skutkować będzie odrzuceniem oferty. b. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców występujących wspólnie dołączy do oferty oddzielnie następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg wzoru nr 4 do specyfikacji - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, c. W przypadku pozostałych warunków wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie wymagane warunki i złożyć nw. oświadczenie i dokument: 1) oświadczenie, że Wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, wg wzoru nr 3 do specyfikacji - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie, 2) dokument potwierdzający spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia za wyjątkiem karty pamięci norm 89 336 EEC oraz 73 23 EEC [CE] - złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. Chopina 16A 39-300 Mielec lub na stronie internetowej o adresie:www.pup.mielec.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. Chopina 16A 39-300 Mielec I piętro pokój nr 19 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drukarki atramentowej z modułem automatycznego druku dwustronnego sztuk 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.34-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawów komputerowych (komputer wraz z monitorem) typ I 8 zestawów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa pojazdów na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Usługa cateringowa w trakcie szkoleń realizowanych w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego"
- Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Realizacja bonów żywnościowych
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





