To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Czarne: Dostawa środków czystości.
Numer ogłoszenia: 108196 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92620 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 19, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332062 lub 8332061, faks 059 8332879.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opiwka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem, 77-330 Czarne ul. Zamkowa 19. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 - Formularz cenowy do niniejszej SIWZ. Do przedmiotu zamówienia należą między innymi: płyny WC, pasty i płyny czyszczące, mydło, krem do rąk, proszek do prania, papier toaletowy, worki na odpady itp. 3.3. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać świadectwo PZH, kartę charakterystyk, pozwolenie Ministra Zdrowia, być przebadane dermatologicznie. itp. 3.4.Treść etykiet na opakowaniach musi zawierać dokładne parametry fizyko-chemiczne produktu. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie w czasie badania ofert prawo do bezpłatnego dostarczenia wybranych próbek produktów ( na 10 m 2 powierzchni ) w celu zbadania ich jakości. W przypadku wątpliwości, co do jakości uzyskanych efektów Wykonawca jest zobowiązany do jej udowodnienia (wykazania). 3.6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony był w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych z wyraźnie oznaczonym na nich terminem przydatności do użycia, nie krótszym niż 6 miesięcy od dnia dostawy, pod rygorem zwrotu produktów. 3.. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego, wyrażonych na piśmie lub przesłanych faksem. Częstotliwość dostaw może dotyczyć nawet codziennego zaopatrzenia ze względu, na brak pomieszczeń do składowania towaru przez Zamawiającego. 3.13. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu z siedziby wykonawcy do siedziby zamawiającego spoczywa na wykonawcy na jego koszt. 3.14. Minimalna wartość jednego zamówienia - 300,00 zł 3.15. Zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał wymaganą wielkość opakowania i dopuszcza różnicę w wielkości opakowania do + -/ 10%), tak aby ogólna ilość danego produktu była zgodna z SIWZ. Oznacza to, że ogólna ilość danego produktu musi osiągnąć zapotrzebowanie wskazane przez Zamawiającego w celu możliwości porównania złożonych ofert. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczoną wielkość. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Kody CPV 39800000-0 środki czyszczące i polerujące 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39514200-0 ścierki 39224200-0 szczotki 18424000-7 rękawice 33700000-7 produkty do pielęgnacji ciała 44174000-0 folia 60000000-8 usługi transportowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.42.00 - Ścierki 39.22.42.00 - Szczotki 18.42.40.00 - Rękawice 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 44.17.40.00 - Folia 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DANA, ul. Batorego 18, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128156,63
Oferta z najniższą ceną: 128156,63 / Oferta z najwyższą ceną: 131807,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZARNE
- Zakup automatu do wypieku naleśników na potrzeby usprawnienia funkcjonowania obiektu kuchni w Zakładzie Karnym w Czarnem
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych oraz cystern na wodę pitną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Termomodernizacja budynku hotelu w Zakładzie Karnym w Czarnem
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności - drugie postępowanie
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





