eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawausługi napraw kserokopiarek, maszyn do pisania i maszyn do liczenia w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych wraz z dostawą części do ich naprawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-28

POZYCJA 10817

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi napraw kserokopiarek, maszyn do pisania i maszyn do liczenia w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych wraz z dostawą części do ich naprawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Warszawie, do kontaktów: Staszewska, Kiedrowicz, ul. Chocimska 28, 00-791 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 2173120, fax 022 2173128, e-mail: zamowienia@warszawa.po.gov.pl, www.warszawa.po.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi napraw kserokopiarek, maszyn do pisania i maszyn do liczenia w Prokuraturze Okręgowej w W-wie i Prokuraturach Rejonowych podległych wraz z dostawą części do ich naprawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi napraw kserokopiarek, maszyn do pisania i maszyn do liczenia podległych wraz z dostawą części do ich naprawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Prokuratura Okręgowa w Warszawie i podległe jej Prokuratury Rejonowe. Kod NUTS: PL076. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.16.00.00 - Części i akcesoria do maszyn do pisania i maszyn liczących Kod CPV wg słownika 2008: 30.15.20.00 - Części i akcesoria do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartośćbez VAT 724 224 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 7000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność każdorazowo po wykonaniu usługi w ciągu 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie i posiadają wymagane uprawnienia gwarantujące zgodnie z Dokumentacją Techniczno Ruchową urządzeń ich prawidłową naprawę według zasad wynikających z Instrukcji Napraw Instrukcji Obsługi i Katalogu Części, - którzy wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną usługę o charakterze i wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotowego zamówienia, - którzy udzielą gwarancji co do jakości zamontowanych części i wykonanych usług, - którzy znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia, - którzy dysponują odpowiednim sprzętem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie i posiadają wymagane uprawnienia gwarantujące zgodnie z Dokumentacją Techniczno Ruchową urządzeń ich prawidłową naprawę według zasad wynikających Instrukcji Napraw, Instrukcji Obsługi i Katalogu Części. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/7/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub bezpośrednio w kasie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.04.2006, godzina 12:00, siedziba zamawiającego, pokój nr 127.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.