eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceStabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 0903T Kałków - WIÓRY Zapora - Doły Biskupie w miejsc. Kałków - Godów w kilometrażu 1+580 do 1+680. - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Starachowice: Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 0903T Kałków - WIÓRY Zapora - Doły Biskupie w miejsc. Kałków - Godów w kilometrażu 1+580 do 1+680. - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania..
Numer ogłoszenia: 108175 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132468 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach, ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, faks (041) 273 19 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 0903T Kałków - WIÓRY Zapora - Doły Biskupie w miejsc. Kałków - Godów w kilometrażu 1+580 do 1+680. - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obowiązki Inspektora nadzoru. 1. Wykonawca pełniąc czynności Inspektora Nadzoru będzie działać w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru nie ma upoważnienia do zwolnienia wykonawcy robót z jakichkolwiek jego zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. Nie może także powierzyć wykonywania robót innym wykonawcom. 2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na realizacją robót : 2.1. udział w przekazaniu terenu budowy 2.2. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.3. sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP. 2.4. bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem robót 2.5. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych; 2.6. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową, SST dla wszystkich asortymentów robót 2.7. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu. 2.8. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających. 2.9. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, 2.10. wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 2.11. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 2.12. kontrolowanie ilości i terminowości wykonywania robót: a. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, b. uczestniczenie w dokonywaniu odbioru częściowego inwestycji, c. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, d. sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji), 2.13. uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich badań jakości, pobieraniu próbek, pomiarów i sprawdzeń (wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych jak i przez Zamawiającego) oraz interpretacja i ocena wyników badań. 2.14. składanie comiesięcznych raportów wraz z dokumentacja fotograficzną o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zleceniodawcę z Wykonawcą, w terminie do 7 -go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 3. Przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach w trakcie prowadzenia prac budowlanych 4. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności i zarządzeń określonych przez Zamawiającego , które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRCHBOR Techniczna Osługa Budownictwa Jakub Borowski, Ul. Bolesława Prusa 29B, 27-400 Ostrowiec Świetokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70317,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68880,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.