Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Krotoszyn: Remont pomieszczeń w obiektach SPZOZ
Numer ogłoszenia: 108120 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w obiektach SPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pakiet nr 1 - remont pomieszczeń magazynu głównego SPZOZ, pakiet nr 2 - naprawa schodów wejścia głównego do budynku Przychodni Rejonowej B przy ul.Bolewskiego 8, pakiet nr 3 - remont pomieszczeń poradni chirurgicznej przy ul.Bolewskiego 8, pakiet nr 4 - remont pomieszczeń poradni diabetologicznej, pakiet nr 5 - remont pomieszczeń socjalnych dla kierowców w SOR szpitala przy ul. Mickiewicza 21, pakiet nr 6 - remont mieszkania służbowego przy ul. Floriańskiej 10, pakiet nr 7 - remont pomieszczeń pracowni bakteriologicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości odpowiadającej poszczególnym pakietom: - pakiet nr 1 w wysokości 1 082,-zł - pakiet nr 2 w wysokości 668,-zł - pakiet nr 3 w wysokości 532,-zł - pakiet nr 4 w wysokości 590,-zł - pakiet nr 5 w wysokości 1 418,-zł - pakiet nr 6 w wysokości 449,-zł - pakiet nr 7 w wysokości 244,-zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych potwierdzone wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat tj. od maja 2004 r. do maja 2007r., - dysponują pracownikami, który posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym zgodnym z przedmiotem zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: - posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 7) Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. 8) Zaproponują gwarancję na roboty budowlane nie krótszą niż 3 lata. 9) Zaakceptuję termin płatności po wykonaniu zadania na każdy pakiet nie krótszy niż 30 dni. 10) Wniosą wadium w wysokości odpowiadającej poszczególnym pakietom. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 3) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wymagania tam zawarte muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe w układzie zgodnym z przedmiarem robót: - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 1 - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 2 - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 3 - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 4 - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 5 - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 6 - w kosztorysie ofertowym pakiet nr 7 Wszystkie kosztorysy muszą zawierać zestawienie rzeczowo-finansowe R, M, S. Na pierwszej stronie kosztorysu ofertowego należy wyszczególnić zastosowaną stawkę roboczogodziny, narzuty oraz wartość kosztorysową netto i brutto z wyodrębnionym podatkiem od towarów i usług VAT. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 14. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykaz wykonanych min 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 13 - wykaz wykonanych robót. b) Kopia uprawnień osoby wskazanej na kierownika robót oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego wraz z dowodem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 i Nr 23 , poz. 221, oraz Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2174). c) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 12. d) Oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - załącznik nr 11 oświadczenie o zakresie prac podwykonawców. 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości zamówienia. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. 10. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymagane w punktach 5 i 7 muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe zaś dokumenty winny być złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika. 11. Dokumenty części II muszą zostać przygotowane przez oferenta, ściśle według postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji, bez dokonywania jakichkolwiek zmian merytorycznych - nie spełnienie tego warunku spowoduje odrzucenie oferty. 12. Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 13. Wymienione wyżej dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie Dział Techniczny ul.Młyńska 2 , 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń magazynu głównego ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń kotłowni na pomieszczenia magazynowe, wymiana posadzek, osadzenie stolarki drzwiowej i okiennej, położenie termoizolacji na instalacji co, malowanie pomieszczeń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.43.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa schodów wejścia głównego do budynku Przychodni Rejonowej B przy ul. Bolewskiego 8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skucie płyty żelbetonowej, skucie stopni, wymiana częściowa zbrojenia. Ponowne wykonanie płyty żelbetowej, wykonanie stopni i położenie płytek posadzkowych na stopniach. Położenie płytek na elewacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont pomieszczeń poradni chirurgicznej przy ul.Bolewskiego 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wyburzenie ścianki działowej na korytarzu, przekucie przejścia z korytarza do pomieszczenia socjalnego. Postawienie ścianki z płyty gipsowo-kartonowej na korytarzu i w pomieszczeniu. Położenie płytek ściennych i posadzkowych. Montaż umywalki. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz malowanie ścian tapetą natryskową. Malowanie stolarki drzwiowej, okiennej, rur instalacyjnych i grzejników farbą olejną..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.11.00.00-1, 45.43.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont pomieszczeń poradni diabetologicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykucie otworów w ścianie na osadzenie stolarki drzwiowej, zerwanie starej wykładziny i położenie wykładziny typu tarkett. Skucie i ponowne położenie fartuszków przy umywalkach. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. Położenie tapety natryskowej w gabinecie zabiegowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.43.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: remont pomieszczeń socjalnych dla kierowców w SOR szpitala przy ul. Mickiewicza 21..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie podłóg drewnianych, położenie warstwy wyrównawczej wraz z położeniem wykładziny pcv. Demontaż osprzętu białego, stolarki drzwiowej, rozbiórka ścianek działowych, skucie płytek ściennych i posadzkowych. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach oraz wykonanie i montaż rozdzielni. Wykonanie sieci komputerowej, montaż wyłącznika przeciwporażeniowego i szyfratora w drzwiach. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w łazience. Postawienie ścianek działowych z płyty gipsowo-kartonowej, obłożenie ścian płytą gipsowo-kartonową. Położenie płytek ściennych i posadzkowych, montaż stolarki drzwiowej. Malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną, a lamperii farbą olejną. Malowanie stolarki okiennej i drzwiowej farbą olejną. Montaż białego osprzętu (umywalek, muszli ustępowych, baterii umywalkowych i łazienkowych) Montaż osprzętu elektrycznego ( kuchenki elektrycznej, lamp sufitowych, gniazd pt. i wyłączników pt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.10.00-9, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: remont mieszkania służbowego przy ul. Floriańskiej 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż wanny i założenie brodzika, skucie płytek ściennych, usunięcie płyty gipsowej, wykonanie otynkowania ścian, położenie izolacji wodoszczelnej. Demontaż okien drewnianych i montaż okien PCV. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.43.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: remont pomieszczeń pracowni bakteriologicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - poszerzenie otworów drzwiowych na osadzenie drzwi. Osadzenie kratek wentylacyjnych. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, a lamperii farbą olejną. Malowanie stolarki okiennej i drzwiowej farbą olejną.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Pięcioletni przegląd budynków w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarami oraz badanie szczelności instalacji gazowych w budynkach
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
- Przebudowa chodnika drogi powiatowej nr 5135 P w m. Starygród
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.