eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Kruszwica: Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy
Numer ogłoszenia: 108070 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59512 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający: Gmina Kruszwica za pośrednictwem Urzędu Miejskiego w Kruszwicy Termin realizacji: do 30.06.2012r. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej ul. Portowej od km 0+000 do km 0+355,63 (zgodnie z przyjętym kilometrażem drogi). Zakres opracowania obejmuje remont nawierzchni jezdni poprzez wykonanie wzmocnienia z nowych warstw bitumicznych po częściowym sfrezowaniu istniejących. Przewidziano wymianę obramowania jezdni oraz nawierzchni chodnika wraz ze zjazdami po stronie zachodniej. Projektowana nawierzchnia z betonowej kostki brukowej. Ciąg pieszo - rowerowy przylegający do jezdni od strony wschodniej pozostanie niezmieniony (z wyjątkiem przełożenia fragmentu nawierzchni dla zapewnienia dowiązania wysokościowego projektowanej niwelety jezdni). Przełożeniu podlega również nawierzchnia z kostki brukowej betonowej zatoki autobusowej (dowiązanie do projektowanej jezdni) oraz zjazdów na długości ciągu p-r. Przewiduje się wykonanie remontu nawierzchni istniejących zjazdów bitumicznych. Zaprojektowano budowę dodatkowych miejsc postojowych po stronie zachodniej wraz z jezdnią manewrową, wykorzystując istniejący zjazd na drogę gruntową. Planuje się wykonanie 10 miejsc postojowych, w tym jednego przystosowanego do postoju osób niepełnosprawnych. W zakresie odwodnienia planuje się przebudowę fragmentu sieci kanalizacji deszczowej w celu odprowadzenia wszystkich ścieków deszczowych do istniejących urządzeń podczyszczających. Wymianie podlegają wszystkie wpusty deszczowe. Wszystkie inne urządzenia infrastruktury podziemnej i naziemnej kolidujące z przebudową nawierzchni zostaną poddane regulacji wysokościowej. Planuje się wycinkę 17 drzew kolidujących z przebudową oraz stwarzających zagrożenie poprzez naruszanie skrajni drogowej. Przewiduje się wyznaczenie 2 dodatkowych przejść dla pieszych: w okolicy miejsc parkingowych/zatoki autobusowej oraz w obrębie skrzyżowania z ulica Rybacką. W zakresie organizacji ruchu planuje się wykonanie oznakowania poziomego: przejścia dla pieszych, linia osiowa jezdni, linia warunkowego zatrzymania, oznakowania pionowego: wymiana oraz regulacja oznakowania oraz wykonanie bariery ochronnej. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlany /Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; b) Projekt wykonawczy /Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; c) Projekt stałej organizacji ruchu /Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy/ opracowany przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót /Przebudowa ul. Portowej w Kruszwicy/ opracowane przez Pracownię Projektową PROJBUD Jarosław Matuszak z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 36; 3. Wytyczne dla Wykonawcy: a) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie; b) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt stałej organizacji ruchu oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym; c) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania; d) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). Uwaga ! Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego zawierającego pełen zakres zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRD INODROG Sp. z o.o.,, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650111,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 547419,62

  • Oferta z najniższą ceną: 547419,62 / Oferta z najwyższą ceną: 720499,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.