To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-21
Poznań: dostawa oraz montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 108069 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160702 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oraz montaż mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do konkretnych pomieszczeń wraz z montażem. Rodzaj mebli określony jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do wzoru umowy). Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, a także w załączniku nr 3 do wzoru umowy. Wykaz wyposażenia poszczególnych pomieszczeń przedstawiony został w załączniku nr 8 do SIWZ. Protokół odbioru stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble objęte były co najmniej 60-miesięcznym okresem gwarancji, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli. Aspekt środowiskowy realizowany jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy wykorzystają do realizacji przedmiotu zamówienia materiały posiadające certyfikat FSC, potwierdzający w szczególności, iż pochodzą one z certyfikowanych lasów, zarządzanych zgodnie z obowiązującym prawem oraz dobrymi praktykami ochrony środowiska, ekonomii i z poszanowaniem wartości społecznych ludności zamieszkującej dany obszar. Meble z pozycji Formularza cenowego o symbolach B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3,SZ4, N1 muszą posiadać atest higieniczny na cały mebel lub dany system meblowy (nie dopuszcza się atestów na same części składowe mebla). Atest higieniczny jest świadectwem, że przedstawiony do oceny wyrób, podczas stosowania zgodnego z zaleceniami producenta, nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko. Ponadto meble z pozycji Formularza cenowego o symbolach B1, B2, B3, B4, B6, B7, B8, B9, K1, K2, SZ1, SZ2, SZ3, SZ4, N1 powinny być wykonane z płyty o klasie higieniczności E1. Wyroby oznaczone klasą higieniczności E1 uważane są za przyjazne dla środowiska i ludzi. Miejsce wykonania zamówienia: budynek przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBBY MEBLE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
LOBBY MEBLE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Lobby Meble Sp. z o.o., ul. Droszyńskiego 15, 80-381 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 248351,76
Oferta z najniższą ceną: 248351,76 / Oferta z najwyższą ceną: 461600,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- świadczenie usługi wsparcia serwisowego sprzętu będącego na wyposażeniu serwerowni Zamawiającego
- PN 11/05/2024 - ubezpieczenia
- Zakup i dostawa maszyn do utrzymania porządku - 6 pakietów
- Remont pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2024 r.
- Dostawa narzędzi artroskopowych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- "Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu" - dostawa mebli biurowych
- WPI - Bezpieczny maluch na start - środki z budżetu miasta - Miejskie Przedszkole nr 99 - dostawa wyposażenia meblowego
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.