Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Bydgoszcz: Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 2. najem koparko-ładowarki kołowej z młotem wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 3. najem koparki kołowej wraz z obsługa operatorską,
Zadanie 4. najem koparki kołowej pełnoobrotowej z młotem hydraulicznym
Zadanie 5. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 6. najem podnośnika koszowego wraz z obsługą operatorską,
dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 10805 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, faks 052 3619151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 2. najem koparko-ładowarki kołowej z młotem wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 3. najem koparki kołowej wraz z obsługa operatorską,
Zadanie 4. najem koparki kołowej pełnoobrotowej z młotem hydraulicznym
Zadanie 5. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,
Zadanie 6. najem podnośnika koszowego wraz z obsługą operatorską,
dla potrzeb prac prowadzonych przez Zakład Robót Publicznych w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części ogłoszenia dotyczącej poszczególnych zadań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech latach zrealizował lub realizuje usługi rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie;
3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia.
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia.
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert .
b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP;
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;
b) załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje);
c) wykaz osób wraz z potwierdzeniem ich uprawnień dla operatorów sprzętu, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia;
d) wykaz oferowanego sprzętu z oznaczeniem ich danych technicznych.
e) polisa ubezpieczenia OC z tytułu posiadania i poruszania się sprzętu budowlanego oraz wykonywanych prac (OC kontraktowe)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz
SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. najem koparko-ładowarki kołowej wraz z obsługą operatorską,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający poniższe lub obiektywnie lepsze parametry techniczne
a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1,00 m3,
b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,30 m3,
c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 4,00 m,
d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3,00 m,
e) widły z przodu,
f) udźwig przedniej łyżki - nie mniejszy niż 2,5 tony,
g) przednia łyżka otwierana,
h) tylna łyżka na wysięgniku teleskopowym,
i) moc nie mniejsza niż 95 KM
Przeznaczenie:Koparko ładowarka kołowa wykorzystywana będzie do wykonywania: prac ziemnych przy wykonywaniu i remontowaniu nawierzchni drogowych tj. chodniki, jezdne, parkingi; prac ziemnych przy likwidacji tzw. dzikich wysypisk;
- załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, prac przy rozbiórkach obiektów,. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. najem koparko-ładowarki kołowej z młotem wraz z obsługą operatorską,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający poniższe lub obiektywnie lepsze parametry techniczne
a) pojemność łyżki przedniej - nie mniejsza niż 1,00 m3,
b) pojemność łyżki tylniej - nie mniejsza niż 0,30 m3,
c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż 4,00 m,
d) wysokość podnoszenia przedniej łyżki - nie mniejsza niż 3,00 m,
e) widły z przodu,
f) udźwig przedniej łyżki - nie mniejszy niż 2,5 tony,
g) przednia łyżka otwierana,
h) tylna łyżka na wysięgniku teleskopowym,
i) młot hydrauliczny/udarowy
j) moc nie mniejsza niż 95 KM
Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu załadunku i rozładunku ziemi, piasku, materiałów sypkich, palet oraz materiałów małogabarytowych, gruzu.. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. najem koparki kołowej pełnoobrotowej wraz z obsługą operatorską,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający poniższe lub obiektywnie lepsze parametry techniczne
a) pojemność łyżki - nie mniejsza niż 0,8 m3,
b) pojemność chwytaka obrotowego (pełen obrót 360o)nie mniejsza niż 0,6 m3,
c) maksymalna głębokość kopania nie mniejsza niż do 5 m,
d) pług/lemiesz/skarpówka,
e) przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne.
Przeznaczenie: Koparka kołowa pełnoobrotowa wykorzystywana będzie do wykonywania: prac ziemnych, prac rozbiórkowych i załadunkowych. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. najem koparki kołowej pełnoobrotowej z młotem hydraulicznym wraz z obsługą operatorską:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający poniższe lub obiektywnie lepsze parametry techniczne
a) pojemność łyżki - nie mniejsza niż 0,8 m3,
b) pojemność chwytaka obrotowego (pełen obrót 360o)nie mniejsza niż 0,6 m3,
c) maksymalna głębokość kopania - nie mniejsza niż do 5 m,
d) pług/lemiesz,
e) młot hydrauliczny do kucia - siła uderzenia młota nie mniejsza niż 700 kG,
f) przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne.
Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu rozbiórki obiektów, kucie betonu, fundamentów, posadzek i innych obiektów młotem hydraulicznym, likwidacja tzw. dzikich wysypisk. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. najem spycharki gąsienicowej wraz z obsługą operatorską,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający poniższe lub obiektywnie lepsze parametry techniczne
a) moc nie mniej niż 65 KM,
b) pług o szerokości 3 m,
c) waga nie mniej niż 7 ton
Przeznaczenie: Wykonywanie prac ziemnych z zakresu formowania wałów, nasypów, plantowania terenu, oraz inne podobne.. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. najem podnośnika koszowego wraz z obsługą operatorską.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający poniższe lub obiektywnie lepsze parametry techniczne
a) o wysokości podnoszenia - nie mniejszej niż 25 m;
b) udźwigu nie mniejszym niż 300 kg
c) podnośnik samochodowy, przystosowanie do ruchu kołowego - przemieszczanie samoistne.
Przeznaczenie: Wykonywanie prac z zakresu wycinki drzew i innych prac związanych z pracą na wysokościach.. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Naprawa drogi dojazdowej i chodnika do SOK - I/Tuchola
- Dostawa żarówek medycznych
- Roboty budowlane w ramach programu grantowego FEnIKS
- Usługa w zakresie efektywnego pozyskania studentów na pierwszy rok odpłatnych stacjonarnych studiów anglojęzycznych prowadzonych w Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy na rok akademicki 2025/2026
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia Szpitala Klinicznego im. dr. E. Warmińskiego Politechniki Bydgoskiej - SPZOZ w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Trzebce i Perzyny
- Kruszenie gruzu budowlanego oraz kamieni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.