eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWykonanie robót konserwacyjnych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji urządzeniem typu PATCHER lub ROSCO RA 200 na drogach gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Wałbrzych: Wykonanie robót konserwacyjnych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji urządzeniem typu PATCHER lub ROSCO RA 200 na drogach gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
Numer ogłoszenia: 108053 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, fax (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji urządzeniem typu PATCHER lub ROSCO RA 200 na drogach gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje roboty konserwacyjne nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji wykonane urządzeniem typu PATCHER lub ROSCO RA 200 na drogach gminnych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres zamówienia: Zamawiający przewiduje wbudowanie ok. 250 ton materiałów (grys + emulsja).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) dysponują następującym minimum sprzętowym do realizacji zamówienia: - urządzeniem typu PATCHER - 1 szt. lub - urządzeniem typu ROSCO RA 200 - 1 szt. c) dysponują do realizacji zamówienia minimum: 2 pracownikami na stanowiskach robotniczych i 1 osobą z uprawnieniami drogowymi do nadzorowania prac. Przynajmniej jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze, d) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty konserwacyjne nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji wykonane urządzeniem typu PATCHER lub ROSCO RA 200). Ocena spełnienia Wrunków udziału w postępowaniu bedzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu w okresie nie wcześniejszym niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Wykonawca musi posiadać do realizacji zamówienia min. 2 pracowników na stanowiskach robotniczych i 1 osobę do nadzorowania prac. Zamawiający wymaga aby osoba z nadzoru posiadała uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robotami drogowymi. Ponadto osoba ta winna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie). Przynajmniej jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu inżynierii ruchu). 5. wykaz sprzętu, którym dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia z uwzględnieniem sprzętu minimalnego określonego w pkt. 3 lit. c) SIWZ. 6. Wykaz urządzeń zabezpieczających, którymi dysponuje wykonawca , służących do oznakowania robót w pasie drogowym, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym i rozporządzeniem MISWiA z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znakówi sygnałów drogowych oraz załącznikiem nr 1-4 do rozporz. MI z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, z uwzględnieniem niezbędnego minimum urządzeń określonego w pkt. 4 lit.h) SIWZ. 7. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem daty, przedmiotu zamówienia, miejsca wykonania oraz odbiorców tych robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych, pokój nr 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych, sekretariat, pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.