Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: koszenie poboczy i skarp rowów przy drogach krajowych nr 12, 48 i 74 na terenie działania GDDKiA Rejon w Opocznie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Jolanta Kowalska - Rejon w Opocznie tel. (044) 755-32-25, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi -- Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 755-32-25, fax (044) 755-24-17, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 755-32-25, fax (044) 755-24-17, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi -- Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 755-32-25, fax (044) 755-24-17, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie poboczy i skarp rowów przy drogach krajowych nr 12, 48 i 74 na terenie działania GDDKiA Rejon w Opocznie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Koszenie poboczy i skarp rowów dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Opocznie o łącznej długości 117,5 km Koszenie traw i chwastów należy wykonać na całej porośniętej trawą powierzchni pasa drogowego tj. poboczach, rowach ze skarpami, skarpach i stożkach przy obiektach inżynierskich, wysepkach, zieleńcach, trawnikach, pasie rozdziału oraz z podkaszaniem przy znakach, pachołkach, słupach, słupkach barier i drzewach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe nr 12, 48 i 74 będące w administrowane przez GDDKiA, Oddział w Łodzi - Rejon w Opocznie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Trzykrotne koszenie w ciągu sezonu letniego traw na poboczach i skarpach rowów dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Opocznie. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 8.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2.dysponuje sprawną technicznie kosiarką przystosowaną do koszenia skarp rowów oraz dysponuje 6 kosami mechanicznymi 3.wykonał w ciągu ostatnich trzech lat koszenie poboczy i skarp przy drogach klasy technicznej min. G w ilości 800 000 m2. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie 3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust.1 ustawy i art. 44 ustawy Pzp. 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem, 4.dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia 2.wykaz usług koszenia poboczy i skarp rowów wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat na drogach klasy technicznej min. G. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/II/06/Op. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.04.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.04.2006, godzina 10:15, GDDKiA Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni anatomicznej (3 części) ramach projektu "Centrum chemii i weterynarii"
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi ETAP I i II.
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.