eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawy implantów ortopedycznych - postępowanie znak PN/5/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-30

POZYCJA 10801

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawy implantów ortopedycznych - postępowanie znak PN/5/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śl. AM Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka i Matki im. Jana Pawła II, do kontaktów: Krystyna Madej 0-32 207 16-45 Teresa Nofińska, ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, fax (032) 2071546, e-mail: zp@gczdim.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gczdim.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy implantów ortopedycznych - postępowanie znak PN/5/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego - magazyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety: 1Zestaw do leczenia złamań kręgosłupa 2Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia tylnego 3Zestaw do plastyki wiązadła krzyżowego stawu kolanowego 4Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia przedniego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Dokument potwierdzający wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, 2.Katalogi oferowanych implantów ortopedycznych - dopuszcza się załączenie katalogów sporządzonych w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet nr 1 Zestaw do leczenia złamań kręgosłupa - 10 kompletów; Pakiet nr 2 Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia tylnego -10 kompletów; Pakiet nr 3 Zestaw do plastyki wiązadła krzyżowego stawu kolanowego - 8 kompletów; Pakiet nr 4 Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia przedniego - 20 kompletów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet Nr Nazwa Pakietu Wadium 1 Zestaw do leczenia złamań kręgosłupa 1402,00 2 Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia tylnego 4980,00 3 Zestaw do plastyki wiązadła krzyżowego stawu kolanowego188,00 4 Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia przedniego 3917,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj: a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczdim.katowice.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 12:00, siedziba zamawiającego pokój 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestaw do leczenia złamań kręgosłupa. 1) Krótki opis: Zestaw do leczenia złamań kręgosłupa piersiowego i lędźwiowego materiał tytanowy. Każdy implant oznaczony numerem serii oraz kodem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia tylnego. 1) Krótki opis: Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia tylnego. Każdy implant oznaczony numerem serii i kodem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 10 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zestaw do plastyki wiązadła krzyżowego stawu kolanowego. 1) Krótki opis: Zestaw do plastyki wiązadła krzyżowego stawu kolanowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: zestawy 8 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia przedniego. 1) Krótki opis: Zestaw do leczenia skoliozy z dojścia przedniego. Każdy implant oznaczony numerem serii i kodem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 kompletów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.