eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w 2007 r. dla WITU.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Zielonka: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w 2007 r. dla WITU.
Numer ogłoszenia: 108012 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w 2007 r. dla WITU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. 2 Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, sta-nowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 3 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu na stanowiskach pracy. 4 Dostarczony sprzęt musi posiadać znaki firmowe producenta, oznaczenie CE oraz świadectwa jakości, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1 Składając ofertę na cały przedmiot zamówienia, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy zł). 2 Składając ofertę częściową, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odnoszącej się do: -części I -Sprzęt komputerowy i oprogramowanie - 6.000 zł, - części II - Oprogramowanie specjalistyczne - 1.000 zł. 3 Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.07.2007 r. do godz. 1000 . 4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5 Zasady wnoszenia wadium: 1)w pieniądzu - na konto: BPH S.A. III O/Wwa Nr 96 1060 0076 0000 4010 5000 0790 z zaznaczeniem: nr sprawy: ZP11/07/D42/KO; potwierdzenie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty; 2)poręczeniach bankowych, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, - należy złożyć oryginał w kasie WITU, a kserokopie zamieścić w ofercie. 6 Zasady zwrotu wadium: 1.Zamawiający dokona zwrotu wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpie-czenie należytego wykonania tej umowy, c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.Niezwłocznie na wniosek wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, powoduje utratę prawa do wniesienia pro-testu. 7 Przepadek wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego ofer-ta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oce-ny spełniania tych warunków 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie za-mówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5)udzielą gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji, 6)wpłacą wymagane wadium, 7)posiadają certyfikat jakości (np. ISO 9000) w zakresie produkcji lub w zakresie handlu i serwisu urządzeń komputerowych, 8)akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy, 2 Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 3 Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu¬mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za¬wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun¬kowej w obliczeniu ceny; 7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach. 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru. 2)Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzy-staniem wzoru. 4)Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem . 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podle-ga wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich członków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie za-mówienia; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 3)zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgod-ności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach euro-pejskich; 4)wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa wyżej w pkt 2-3, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w in-nym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dokumen-ty w języku obcym powinny zawierać tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. 5) Certyfikaty jakości np. ISO 9000:2000, 9001:2000 na produkcję sprzętu kompute-rowego, lub sprzedaż i serwis urządzeń komputerowych. 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 3) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności; 5 Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wyko-nywać serwis sprzętu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynno-ści; 2)oświadczenie, że przy dostawie sprzętu komputerowego i oprogramowania wy-konawca dostarczy na oferowany sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancji; 3) oświadczenie, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy; 4) oświadczenie, że wykonawca części I wybrany w przetargu zobowiązuje się do udostępnienia przedstawicielowi Zamawiającego, przed dostawą, po jednym komplecie sprzętu komputerowego z każdego zestawu przewidzianego dla WITU wraz z wynikami przeprowadzonych testów jakości; 5) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 6 Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 7 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej roz-porządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów po-twierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 8 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełno-mocnika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 7.1 do 7.8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. \Zastrzeżone dokumenty\; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. czas usunięcia niesprawności (usterki) - 10
  • 3. okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 05-220 Zielonka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. Ilości poszczególnego sprzętu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, sta-nowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. czas usunięcia niesprawności (usterki) - 10
    • 3. okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego oprogramowania komputerowego. Wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. czas usunięcia niesprawności (usterek) - 10
    • 3. okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.